Gå til innhold

Oktober: Venter og venter


Kittekatt

Anbefalte innlegg

Må bare skrive at jeg bare går her og venter og venter og ingenting skjer. Er bare så klar for at babyen skal komme, men desverre er det fremdeles smertefritt her. Kan ikke noen sende noen gode tanker om at ting skal begynne å skje snart. Begynner å bli sprø av at alle skal kommentere kroppen min hele tiden. ALLE har jo sin mening om ALT. Gleder meg til magen er borte og folk kan studere babyen istedet for meg. Beklager, måtte bare få ut litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ikke være mer på bølgelengde.... Og det der med at kroppen din plutselig er så offentlig! Alle har liksom lov til å ta på magen din når du er gravid, men det er vel ingen som driver å tar på magen til hverandre når man ikke er det??? Og jeg skjønner at alle bare mener det godt, men nå begynner jeg å bli skikkelig lei av de samme spørsmålene HVER BIDIGE DAG, som man skal svare på... Og hvordan det går?? Jo, takk, det går bra, det er jo det høflige svaret... Man kan liksom ikke legge ut for hvem som helst om at man har halsbrann, hovne fingre og bein, økt utflod og at det kjennes ut som man sitter på hodet til babyen samtidig som han sparker sin mor i ribbena.... Ja, og så mister man full blærekontroll også, så her er det full trivsel! Ikke sover man særlig om natta heller.... I tillegg drypper det melk fra brystene mine, som nå forbereder seg på full meieridrift fremover! Hvordan det går med meg? Jeg har aldri vært hovedfokus i dette her, og det skal bli deilig når dette er over, og jeg kan få tilbake min egen kropp og bare nyte den lille barnekroppen som vi skal ta så godt vare på og elske så høyt som ingen kan ane! Så jeg skjønner at folk mener det godt når de spør, men jeg gleder meg til det er over!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst ikke alene nei...Ei såkalt "god" venninde ringte meg her en kveld, og jeg ble selvsakt glad for det. Men det skulle jeg ikke blitt. Hun ringte bare for å høre hvordan jeg så ut!!! Hun spurte ikke engang om hvordan jeg hadde det eller om jeg hadde lyst til å finne på noe. Hun ville bare høre hvordan jeg så ut...Om jeg så verre ut enn sist blandt annet. Jeg syntes ikke jeg så noe ille ut jeg, men skal si jeg føler det nå. Alt jeg gjør om dagen er å holde meg inne nå, for å unngå å treffe folk jeg kjenner. Trivelig å være gravid ja. Dette er difinitivt siste gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...