Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Har ca 4 uker igjen til termin, og de siste 3-4 dagene har aktiviteten avtatt betraktelig. Er jo naturligvis mindre plass der inne nå. Hvor mye spark må man kjenne hver dag for ikke å bekymre seg. Er det noen fasit på det eller er det individulet?
lykkeligmed3 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Er jo normalt at det blir roligere mot slutten. Sikkert veldig individuelt dette. Jeg har 4 uker igjen selv og merker sparkene spesielt godt om kvelden, men de går over til kynnere nå barnet sparker. Er mest vridninger og bevegelser der inne om dagen, føler magen er steinhard hele tiden.
Nicita73 Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Blir roligere, har 2 1/2 uke til termin,og spark kjenner jeg ikke noe særlig til lengre, mer bevegelser, begynner nok å bli trangt der inne. Hikker mye da, da vet man jo at det er liv der inne:)
Elvis_79 Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Jeg har 4 uker til termin, for 4 dager siden begynte ting å roe seg i magen. Han sparker ikke lenger, flytter kun på føttene og hendene. Hikker ett par ganger om dagen i tillegg men er mye roligere nå enn det han har vart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå