pysjamas-fantomet Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hei jenter! Jeg synes at det har vært så mange triste nedturer idag at jeg tenkte nuh er det på tide med en skikkelig kose-tråd! :-) Mitt spørsmål er: Hvilke søte og romantiske ting gjør mennene deres for å få dere til å føle dere elsket og satt pris på? Hvordan fridde han til deg (du til ham?), for eksempel? Store ting og små dagligdagse ting er hipp som happ! Kom an jenter, la oss få en skikkelig romantisk suppe tråd her idag for å løpe igang eggløsninger og graviditetshormoner! :-)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 jeg fridde til mannen min;) hehe... Det var i nov 2004....jeg hadde nettop blitt sprunget ned av hest på jobb (rideinstruktør)...og havnet på sykehuset. Husker ingenting av det, heldigvis...men VONDT ja..hehe..og kraftig hjernerystelse...Fikk høre i ettertid at legen på sykehuset var vanvittig kjekk;) hehe...Farsken... men uansett..hadde vært sammen med sambo i 7 mnd den mnd..og vi var KJEMPElykkelige.....men ulykken fikk meg til å tenke at d kan jo skje ting..når som helst..man vet aldri hvor lenge man skal leve..hehe..ja jeg vet..kjempeklisje..men lell.... så der satt jeg da....noen dager etter ulykken, på fanget til min kjære...så jeg tenkte at NÅ ELLER ALDRI...lente meg fram og fridde;) visket d i øret hans..hehe..og fikk ett momentant JA! KJEMPELYKKELIG...neste dag dro vi til byen og skaffet ringer...med inskripsjoner....som er hemmelig;) Nå har vi vært forlova i 2 år i nov...og har det supert! elsker han over alt på jorda..hehe men skulle ønske han var litt mer romantisk....han gjør sjelden slike ting..ligger ikke i hans natur tror jeg..hehe...
Daisy :) Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 hmmmmm nå måtte jeg smile. Den deilige sexy mannen min........vi har vært gift i over 5 år å han blir bare bedre å bedre. Det største er at han forlot familie, venner, jobb, leilighet, sol og flyttet hit til nord, der han måtte lære et nytt språk, finne ny jobb osv....... slik at jeg kunne være "hjemme" nær min familie og ungene kunne vokse opp her. Han sykler til jobb hver dag må dra her i fra kl 06.15 (her regner det ofte) slik at jeg å ungene ska ha bilen til å svinse/handle osv. Han rydder opp etter middagen,.....(jeg bare ligger på sofaen å slapper av etter min "travle" dag på handletur)....hmmmm ikke bra....han er så go. Han maserer beina mine etter trening. Han er oppe om natten (de gangene ungene våkner) selv om han ska på jobb neste morgen. Han åpner bildøren, er sikkelig gentelman. ååååååååååå jeg kunne ha forsatt i evighet, rett å slett har jeg verdens beste mann. Jepp ble laaangt dette.....noen andre????
Daisy :) Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 å det glemte jeg å si...vi giftet oss etter å ha kjent hverandre i 6mnd, så kjærlighet ved første blikk.
Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Vel.. vi bestemte oss for å slutte på pillen rett før vi drog på vår første ordentlige kjærlighetsferie etter to år som kjærester. Etter en uke med sommer og sol gikk han ned på kne når vi gikk tur på stranden om kvelden! Det kom ganske overraskende, men jeg ble hoppende glad og sa ja på flekken:) Han hadde kjøpt en ring som han fridde med, men den var litt liten, så den pryder nå lillefingeren min ved siden av den ordentlige ringen som vi kjøpte når vi kom hjem. Det var min beste sommer noensinne, og etter ferien flyttet vi inn i vår nykjøpte leilighet. En sommer full av romantikk og nye ting, men må si at etter noen mndr med travel hverdag og noen skuffelser i forhold til forsinket mens som kom alikevel, savner jeg veldig stemningen fra i sommer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå