Gå til innhold

hva skal dere kalle jenta deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vår prinsesse skal hete Maria Linnea:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVIS det blir jente(noe jeg kanskje får vite om 6 dager) blir navnet kanskje Nathalie :)

Skrevet

Kokosbolle i følge storebroren, hun skal få et ordentlig navn når hun kommer ut. Sannheten er at vi ikke aner..

Skrevet

hvis vi får jente,noe vi får vite på ul om 3 dager,( Forhåpentligvis at de kan se det)så skal jenta vår hete Ylva.

Oppkalt etter tanta til samboer.

Skrevet

Emily :) syns det er et veldig fint navn som ikke er så mye brukt, det er viktig!

Skrevet

Hvis vi får ei jente, så skal hun hete Julia. =)

Synes det er så nydelig...

Skrevet

Blir det en jente skal hun hete Lovise...=)

Syns det e rså fint! dessuten er det mellomnavnet til mamma;)

Skrevet

Har fått bekreftet "magefølelsen" på UL i dag, det er ei tulle! Og hun skal hete Ida Marie :) 3 av 4 oldemødre heter Marie

Skrevet

Dersom det er ei jente som befinner seg der inne, skal hun hete Signe. Det blir da oppkalling etter samboers mormor :)

Skrevet

Er det en jente som ligger å spreller der inne så blir det kanskje Aliyah Isabel...Men ingenting er avgjort... UL sa at det KANSKJE var en jente,ble spådd i tarot kort,det ble jente og min kjære samboer er overbevist at det er jente...Men det kan hende vi blir overrasket da:)

Skrevet

Hvis det skulle vise seg at det er en jente inni magen blir nok navnet Adele, synes det er helt nydelig:o)

Skrevet

Hvis det blir jente skal hun hete Julie, etter min mormor :). Om det blir Prinsesse eller prins vet vi ikke før på februar,da :)

Skrevet

om det blir gutt ell jente veit vi ikke

før i februar..(termin 6 feb).. men,

om det blir jente skal hun hete Hanna Isabell..

nydelig syns vi:)

Skrevet

Tror denne stakkars ungen blir navneløs jeg:) he he...

Synes Emma og Sofie er fine navn. Men det irriterer meg at de er så populære...

Skrevet

Hvis det er en jente i magen blir hun muligens hetende Rakel...

Skrevet

Maria Victoria skal hun mest sannsynlig hete =)

Skrevet

Om jeg får en liten tulle, liker jeg Thale eller Evelina. Mannen min klamholder på Inez =) Så det blir spennende når den tid kommer!!

Skrevet

Vi har vært sikre fram til nå, og det har vært Mia, men plutselig dukket Solveig opp, så nå får vi bare vente å se til hun kommer til verden:o) Viktig at det passer til storebror også, som heter Sigurd.

Skrevet

Hvis det viser seg at den lille i magen er ei jente, så blir det enten Julie eller Mathilde :)

Skrevet

Dersom det hadde vaert ei jente (sukk) saa skulle jeg kalt henne Liv.

Et ordentlig norsk navn, som ogsaa er litt kjent ute i verden (Liv ULLMANN, Liv TYLER ...).

Venter enda en gutt, og har ikke navnet klart enda.

Skrevet

Signe er det nydeligste navnet jeg vet, tror jeg... Det heter minstejenta mi (etter oldemor til mannen min). Denne gang blir det kanskje Helena ?????(etter min oldemor)

Skrevet

hvis bebiesen i magen er ei jente da skal hun hete Selma. Vi har Sara fra før så det passer fint... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...