Gå til innhold

så var det mine innlegg om hemorider... har et spørsmål til de som vet!!!

Anbefalte innlegg

går det ant å ta sink på hemorider for å få de bort fortere?

har ikke tolmodighet til at de bare skal bli borte... det er vont å gå, sitte og ligge...

er det noen som vet hvordan jeg kan bli kvidt de FORT...

har kjøpt hemmorider krem, men det blir lissom ikke bedre... det blir bare holdt i sjakk...

har kommet til det stadiet at jeg kan godt stikke hull på den hvis det går...

Fortsetter under...

Har du prøvd å putta den inn? Skjønner du ka jeg mener?:)Om du får til å gjøre det, får den tømt seg.. Det sa jordmora da jeg hadde født første gang. Jeg hadde en liten drueklase.. Ikkje godt!!

men det står jo at kremmen skal brukes i 4-6uker... gidder ikke å ha så vont i 4-6uker... det er jo ikke humant...

er jo agressiv på andre måter når jeg har et ubehag...

stakar sambo...

Annonse

dette gjør du:

Legg deg på kne med rumpa i været, og albuene i gulvet (stjerten opp i været). Da kommer hemoridene øvers på kroppen og tømmer seg lettere.

Ta en pose med isbiter og tull det inn i en klut e.l (sånn at det ikke blir altfor kaldt). Hold den over hemoriden. (kanskje må du ha hjelp av samboeren din til det...). Stå slik m rumpa i været i ca 20 minutter.

Hemoridene skrumper da noe sammen. Legg to flate fingre over hemoriden, og klem saaaakte og veeeldig forsiktig.. langsomt vil den tømme seg for mer blod, og bli mindre. for håpentligvis.. Tilslutt klemmer du hemoridene inn så den smetter innenfor endetarmsåpningen. Først da begynner den å tømme seg helt for blod. Hvis du klarer er det lurt å stå enda en stund slik med rumpa i været. sånn at den tømmer seg maksimalt før du reiser deg

Nå den faller ut igjen - førsøk å klem den langsomt inn igjen med en gang.. eller gjenta prosedyren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...