Gå til innhold

jeg er så redd for at noe er galt ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er snart i min 15. ende uke nå, men jeg føler meg ikke gravid. Bare ømme pupper, do flying og tretthet.

Nå vil jeg snart kjenne noe liv og se magen sprenge ut .

Blir gal av tanken på MA, pluss at jeg drømmer så mye rart..

Nei, huff.. Vil på ul og se den lille sprette, så jeg for roet meg litt..

åååå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde akkurat det samme selv du... Merket ingen verdens ting! Nå er jeg i uka 18, å merker at ting holder på å skje nedi der :)

Jeg også drømte rare å fæle ting...bla. at jeg fødte en 13 kgs baby og at jeg og sambo ble torturert å drept. Koselig!

Tror du bare skal ta det med ro jeg :)

Skrevet

Ømme pupper, doflying og tretthet er jo typike tegn til gravivitet, alt er sikkert bra! Kan være lenge til du kjenner liv enda, selv kjente jeg liv i uke 19 med førstemann. Ul kom først. Hvis du snart skal til lege eller jordmor, så kan de sikkert finne hjertelyden til babyen neste gang, da får du høre at alt er bra.

Lykke til :-)

Skrevet

jeg drømmer jo helt syke ting.. drømte her forleden at samboer skjærte opp magen min og tok ut to gutter på to år .. Blir skremt jeg. Hehe.. ;o)

Skrevet

Jeg drømte at jeg fødte en liten rosa gris i natt... også døde den. Huff og huff.... syke drømmer på meg også om dagen! Hihi

Skrevet

Drømte at jeg hadde heftig sex med Ruud van Nistelrooy, rødmer bare jeg tenker på det!

Men angsten roer seg nok når du kommer litt videre, har vært på UL o sett at alt er bra osv:)

Skrevet

Jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg sliter veldig med humøret for tida, og er livredd for at jeg har hatt en MA, og her sitter jeg og aner ingen ting. Sikkert totalt ubegrunnet...men jeg klarer ikke å riste følelsen og glede meg over graviditeten som jeg burde. Og det er hverken bra for meg eller babyen (som jo mest sannsynlig har det tipp topp).

Men jeg skal på UL på torsdag, så jeg kan fortelle deg etterpå om det å "ha det på feelingen" er noe å sette sin lit til eller ikke :-)

Skrevet

Hoho. Jeg drømmer stadig vekk at jeg har en undulat. Stort sett dør den (på forskjellige rare måter), og stort sett er det til syvende og sist min skyld, fordi jeg ikke har klart å passe godt nok på den...

Trenger ikke være synsk for å tolke denne jentas drømmer, nei! Heldigvis har jeg en kjæreste som jeg stoler 100% på at kan passe godt nok på både barn og eventuelle undulater - hvis vi noen gang skule finne på å ønske oss en undulat!

Skrevet

Skjønner du er redd, sånn var jeg også. Vel jeg er sånn enda jeg nå er i uke 28, bekymrer meg stadig om at noe er galt/kan gå galt.

Men som regel går det bra når vi har kommet oss over i 2 trim da, så tror du skal slappe av og prøve å nyte graviditeten...

Skrevet

Jeg tror ikke jeg klarer å slappe av før jeg kjenner babyen hver dag. Det sliter skikkelig på humøret og psyken med tanken på at noe er galt.. Skumle greier. Men skal på ul den 6. oktober, så håper jo ting står bra til. Noe det heeelt sikkert gjør også ;o)

Bare er litt redd for MA.. Leser så mye om det og blir skremt. Så jo den lille på ul da jeg var 11 uker, da tok h*m jo salto og var helt vill..

Roet meg med SA da, men nå når jeg vet SA sjansen er minimal så kommer MA inn.

Huff og huff..

Så leser man at er mor bekymret skal man alltid ta kontakt med legen fordi mor "kjenner" sånne ting..

Åååå.. jeg blir sprø. Hvorfor kan jeg ikke bare se det positivt og glede meg?

Gleder meg jo selvfølgelig, er ikke det ..

Men er veldig mye tanker bak alt egentlig.. Helt i min egen verden om dagen. Hehe :-)

Nei, nå får jeg gi meg med syting.

Ting står sikkert kjempe bra til.. =)

*Flau*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...