Gå til innhold

Noen som testet negativt på IKM og likevel var gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg testet negativt på IKM dagen, men posetivt 4 dager etter:))

så det er fult mulig... kan jo være man har hatt el litt seinere enn man selv trodde, eller så er det noen som produserer litt senere hcg enn andre...

IKM = Ikke Kommende Mens... altså dagen mensen skulle vært der...

"Problemet" er at jeg fikk bekreftet eggløsning hos gynekolog. Vet altså at IKM er i dag.

Og nå vil jeg jo bare at mensen skal komme sånn at jeg kan forte meg å prøve på nytt :o) Kanskje det er min spyke som holder den tilbake.

Har noen av dere testet positivt tidligere før? Jeg testet positivt 2 dager før sist gang.

Annonse

Så deilig for deg :o) Hadde du gitt opp håpet eller var du hele tiden sikker på at du var gravid? Jeg er det ene øyeblikket helt sikker på at det ikke er noe, litt senere kan jeg være 100% sikker på at jeg er gravid.

Jeg testet positivt 6 dager etter IKM. Da hadde jeg tatt 3 negative tester (en 2 dager før IKM, 1 på IKM og en 2 dager etter IKM). Både jeg og mannen min var sikre på at jeg var gravid fra 1 uke etter befruktning. Fikk en million kviser og ble hypersensitiv for lukter.

Det var fint med svarene deres:o) Jeg tror jeg slappet mere av, og poff så var TR der. Det er jo forsåvidt veldig trist, men når den først skulle komme var det godt å ikke måtte vente en ekstra uke bare fordi kroppen er i helspenn. Nå er det bare å vente 17-19 dager til å prøve igjen. Hei så lenge :o)

Sorry sent svar, men det tok meg 5 uker etter menstruasjoen skulle kommet før jeg testet positivt på urinprøve. Måtte få det dokumentert på blodprøve hos legen, men jammen var den ikke positiv.. :) Lykke til videre med prøvingen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...