Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre...

Er det ditt ordentlige navn eller ett nick?? Var en periode på ungdomsskolen mye sammen med en jente som het det, og det er jo ikke ett vanlig navn... (Holmlia)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke mitt vanlige navn. Har bare litt av bostavene til mitt eget. Etter å prøvd ut sikkert ti nick der alle var opptatt klaffet til slutt dette. Så noe nøye overveid nick det ikke :o)

Du da..? Kjører du rundt i en scorpio? :o))

Skrevet

Regnet nesten med noe sånt.. ;o)

Ikke så langt unna.. er født i 1975, og stjernetegnet er... jepp; skorpionen. Fantasien på topp når nick skulle finnes..

Skrevet

Hehe.. du har et ok nick du. Da forteller det noe om deg iallefall, i motsetning til mitt. Men det får duge, selv om flere har kommentert at de tenker på pupper når de ser nicket mitt. Det var iallefall ikke hensikten.. ;o))

Skrevet

Pupper, hmm, det tenkte jeg ikke på.. ;op Men når du sier det.. Men da ble jo navnet på ho jeg kjente litt vel.. Men ho var halvt eller helt (husker ikke sikkert) italiensk da..

Har nå sett andre nick jeg har både stusset og humret litt (mer) over...

Skrevet

Når jeg så overskriften din tenkte jeg ogå med engang på en jente som gikk i klassen min på holmlia, som het Titsi . Gikk du i klassen hennes også scorpio 75 ?

Skrevet

Ja da gikk jeg i klassen over deg jeg å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...