Gå til innhold

har jeg mensen nå??? er veldig usikker...

Anbefalte innlegg

jeg venter mensen i morgen, og pleier å være veldig nøyaktig. Men ettersom dette er første mens etter ICSI forsøket, så kan jo kroppen sikkert klusse litt.

Men jeg spotter alltid like før mens, og det gjør jeg nå også. Har spottet noen dager nå, brunt (sorrry detaljer), og i dag da jeg gikk på do i morges, så kom det friskt blod.. Hadde litt vondt i magen, men jeg pleier å ha veldig mensensmerter.

Nå kommer det en blanding av brunt og friskt blod, så jeg er usikker om det er mensen som har kommet eller ikke..

for jeg må ringe til klinikken å si i fra også, da er jeg jo i gang igjen.

Nå er jeg sååå usikker.. Er dette mensen, eller har den ikke kommet enda..??? Bør jeg ringe?

Fortsetter under...

je vil anta d...for d er jo hormonene som styrer din syklus nå...ting er annderledes...jg hadde ringt inn å sagt hvordan d var : )

d er som du skriver kroppen klusser litt..og spesielt når mensen er såååå ønsket...hehe håper d går bra koz koz

men er ikke hormonene ute av kroppen nå?? nei, kanskje ikke.. Jeg skjønner ingenting av dette.. men det ligner mensen da.. jeg får vel kanskje ringe. Skal ha fryseforsøk nå, så vil jo i gang så fort jeg bare kan!!!

takk for svar ratte

Dette høres ut som meg:

- 19.- 21. sept: Brun utflod

- 22. sept: Brun utflod + litt blod (mensmurringer)

- 23. sept: Ingen ting!

- 24. sept: Full mens med mye blod & smerter.

Tror du skal se det an en dag eller to før du ringer klinikken.

:-)

ja, denne spottingen er slitsom.. Huff.. Sjekka på do nå, og det er en lett hæslig blanding av brunt og friskt blod. ringte klinikken uansett jeg, for lurte på hva de mente. Hun jeg prata med sa at hun trodde mensen kom i morgen (det tror jeg også), og jeg skulle ringe viss den ikke gjorde det. NÅ må den komme for fullt i morgen altså..

Jeg vil bare i gang..

Har bestilt time til ul allerede (etter oppfordring av klinikken)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...