Rivella Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hvilken farge har liggeforlengeren din? Vogna mi er i 2660 fashion concept (sort). Dersom det er samme farge, er jeg veldig interessert :-). Hvor i landet bor du forresten?
Rivella Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2006 Dytter litt på dette, i håp om at du ser innlegget.
Hogne&Anneli Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Liggeforlengeren er solgt! Ringte ei dame 2 timer etter at annonsen kom inn på finn.no. (!!) Den var hel sort, samme som din fargekode, men det er vell ingen vits å si det nå....:-) Dessverre..
Rivella Skrevet 27. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2006 Ja ja, sånn kan det gå, men takk for svar i alle fall :-). Kan jeg spørre om hvorfor du solgte den? Synes du ikke det var praktisk med liggeforlenger? På forhånd takk for hjelpen.
Hogne&Anneli Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Selger teutonia'n min, så har derfor ikke bruk for liggeforlengeren.. Blitt så forelsket i Quinny XL comfort, så planer om å kjøpe meg det istede. Ikke at det var noe galt med Teutonia'n da men......fått litt vogndilla:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå