lynet80 Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Etter en laaaang ventetid fikk jeg endelig svar i dag... det må ha vert en SA jeg hadde for ca to uker siden... fikk mensen i dag... Selv om jeg innerst inne viste det så var det forferdelig trist når det er et faktum.... Vel bedre lykke neste gang.......
har fått lita pia Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 uffda.det hvar ike bra,men håper det sitter en ny spire for deg snart da:)
doble Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Uff så trist:( Kan jeg spørre deg om hvordan du merket at du hadde en SA...? Hvor langt var du på vei?
lynet80 Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 Heisann jeg merket det egentlig ikke selv.. Jeg var litt bekymret å pratet med ei god veninne. jeg hadde lette mage kramper med lett blødning.. Hun sa at det antagelig bare var feste kramper og feste blødninger, så jeg bestilte glad en time hos legen. men han fikk meg fort ned på jorden igjenn.huff de legene er ikke alltid så veldig omtenksomme når de sier noe.. Ja dette er en SA dette da! sa han rett ut... Et slag i tryne kan man si... Men nå vet vi jo at vi får det til, så da er det bare å fortsette å prøve.. Var ca to mnd på vei...
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Uff.. så trist, men det tar sikkert ikke lang tid før spiren sitter igjen!! Masse lykke til =)
Nela Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Huff, så trist å høre. Håper du får ny spire fort! Lykke til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå