mary*venter?*21.02.07 Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 når i dag skulle du på ul og hvordan gikk det der(vist du alt har vært der)
*2 søte små* Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hei!! Jeg var på ultralyd idag kl 1000 i Hønefoss, og det var såååå spennende. Babyen var frisk som en fisk og bevegde seg masse. Så fikk vi se at vi fikk en liten jente!! : ) Ønsket meg veldig en jente først, så jeg håper jordmor har rett. Hun hadde visst tatt feil bare et par ganger på seks år, så hun hadde god statistikk. Fikk beskjed om at jeg var 18 + 6 idag, og trodde da at terminen min skulle bli skøvet en dag frem til den 23. februar, men hun satte terminen til den 24 fortsatt så jeg er litt i tvil hva jeg skal tro. Her på BiM så er jeg 18 + 5 idag og termin 24. Hvor mange uker og dager er du nå? Hvordan gikk det med deg? Ser at du ble skøvet frem noen dager. Det er deilig!
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 å sååå morro gratulerer,min lille klarte å skjule kjønnet,men med engang jeg så den tenkte jeg jente,skal på ny ul i januar så skal bli spennende og se om jeg har rett=) jeg er da 19+1 i dag og fikk termin 21.02.07 så lå ikke veldig langt unna mens termin=) gleder meg bare mer til å se han/henne nå,jordmora på gjøvik turte ikke si noe om kjønn når hun så for hun var ikke 100% sikker men smilte da jeg nevnte at typen trudde det var ei lita jente hehe nå bare gleder jeg meg til resten av svangerskapet=) og enda mer til å se den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå