Gå til innhold

Oktober: Jeg får septemberbarn!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Vannet gikk i natt! Var inne på føden og tok ctg, fikk beskjed om å komme igjen i ti-tida om ingenting skjedde. Så var inne igjen i ti-tida. Babyen har det fortsatt fint. Men kommer det ikke ordentlig i gang før kl. 9 i morra tidlig, er det ingen bønn lenger - da settes jeg i gang! Så da blir det septemberbarn på meg:-)

 

Nå kjennes det som vondtene kommer oftere, men vet jo ikke om de kommer til å ta seg opp eller om de vil dabbe av. Har jo ikke gjort dette før;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk:-)

Prøver å spise litt nå... Ikke fristende akkurat, men det lønner seg vel å ha litt å gå på. Kanskje jeg skal prøve å skrive ned vondtene for å se hvor ofte de kommer. Har ikke fulgt med i det hele tatt til nå..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også..... Har hørt at fødselshormoner kan dannes ved tanker om at man vil føde, selvsagt i samsvar med barnets hormoner. Men hos meg er det nok motsatt virkning, hehe. Jeg tenker jo ikke på annet nå, og tror nok ikke det er så lurt...Der var menssmertene i ryggen der igjen...men slik har jeg gått i flere uker nå...

Lykke lykke til med fødselen og kos deg masse med den lille i morgen. Nå var menssmerten over...hm...kommer den tilbake snart tro... Varte ikke lenge, hehe.. Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkønskninger alle sammen:-)

Jeg har termin 1. oktober, så sniker ikke med så veldig mange dager akkurat:-)

Prøver å få dreisen på disse riene. De er vonde, men ikke regelmessige. Varierer fra 4 min i mellom til 15 min... Kroppen har bare kvelden og natta på seg til å fikse det nå, hvis ikke blir det igangsetting i morra tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...