Gå til innhold

Oktober: Jeg får septemberbarn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk i natt! Var inne på føden og tok ctg, fikk beskjed om å komme igjen i ti-tida om ingenting skjedde. Så var inne igjen i ti-tida. Babyen har det fortsatt fint. Men kommer det ikke ordentlig i gang før kl. 9 i morra tidlig, er det ingen bønn lenger - da settes jeg i gang! Så da blir det septemberbarn på meg:-)

Nå kjennes det som vondtene kommer oftere, men vet jo ikke om de kommer til å ta seg opp eller om de vil dabbe av. Har jo ikke gjort dette før;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du er igang!! Jeg skulle ønske det var meg :-)

Masse lykke til!

Håper du er godt igang nå!!

Skrevet

Takk:-)

Prøver å spise litt nå... Ikke fristende akkurat, men det lønner seg vel å ha litt å gå på. Kanskje jeg skal prøve å skrive ned vondtene for å se hvor ofte de kommer. Har ikke fulgt med i det hele tatt til nå..:-)

Skrevet

Lykke til:-) Skulle ønske det var meg........:-)

Skrevet

Jeg vil å!! Heldiggris!! Masse lykke til! Her er det ikke en slimpropp i sikte engang... :(

Skrevet

Kjempe masse lykke til. Får håpe kroppen setter igang selv da. Nå snart.......

Skrevet

Lykke lykke til. Masse varme tanker og energi til deg. Gleder meg til å høre hvordan det har gått med deg...

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til!!!

Dette blir spennende da:-)))

Skrevet

Jeg vil også..... Har hørt at fødselshormoner kan dannes ved tanker om at man vil føde, selvsagt i samsvar med barnets hormoner. Men hos meg er det nok motsatt virkning, hehe. Jeg tenker jo ikke på annet nå, og tror nok ikke det er så lurt...Der var menssmertene i ryggen der igjen...men slik har jeg gått i flere uker nå...

Lykke lykke til med fødselen og kos deg masse med den lille i morgen. Nå var menssmerten over...hm...kommer den tilbake snart tro... Varte ikke lenge, hehe.. Klem fra meg.

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til!!

Når har du termin forresten?

Skrevet

Takk for lykkønskninger alle sammen:-)

Jeg har termin 1. oktober, så sniker ikke med så veldig mange dager akkurat:-)

Prøver å få dreisen på disse riene. De er vonde, men ikke regelmessige. Varierer fra 4 min i mellom til 15 min... Kroppen har bare kvelden og natta på seg til å fikse det nå, hvis ikke blir det igangsetting i morra tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...