Gå til innhold

Jaha... da har også jeg begynt på Reductil, faktisk legen som anbefalte det.

Anbefalte innlegg

Var hos legen igår for å søke om brystreduksjon. Da sa hun at for i det hele tatt få det invilget så måtte jeg kraftig ned i vekt.

Jeg sa jeg sliter med motivasjonen, men prøver å spise sundt og trimmer litt ( går tur) Hun sa da jeg kunne få prøve Reductil for å komme godt igang. krysser nå fingrene for at dette går bra. Må nok ned minst 20 kg før de vil operere meg.

Dette blir spennende!

Er det noen av dere her som har gjennomført en sånn operasjon?

Fortsetter under...

hei du!

kan jeg spørre om hva du veier og høyde?? Fordi jeg har time hos legen min 9 oktober for å forhøre meg om brystredukjson jeg og.....

bare lurer i forhold til min egen vekt....

håper du får en pang start m reductilen da!!!

lykke til!!

Høyde og vekt ja : skal vi se... 180 høy og veier alt for mye.... he he, veide meg idag og da sto det 100,9 kilo ( uff, jeg skjemmes)

I dag har jeg ikke hatt sult følelse- DEILIG! Håper virklig jeg raser ned i vekt nå og får utført denne oprasjonen.

Hvor høy er du? Vekt?

hei du!

Jeg er 170 høy og veier 92kg.... og er 15 kg mer enn det jeg trives med...

Men nå klarer jeg ikke motivere meg selv til å gå ned noe... og være sunn!!! tenker hver kveld at i morra.. da skal jeg være sunn!!! men så kommer morgen dagen og ja.... da ble det ikke noe sunt da heller!!!

Men hvor mye sa legen du måtte gå ned?

Kunne du ikke få henvisning til kirurg som evt kan operere?

for jg snakket m colosseum klinikken og de sa at det var kirurgen der som avgjorde om du fikk det dekket eller ikke. Men at man måtte ha en henvisning fra fastlegen....

uff jeg vil ha bort disse j---- svære hengepuppene nå!!!! ( bruker 75FF)og selvsagt mine 15 kg-

Kanskje feil å tenke dette: men jeg tror at dersom kirurgen sa at jeg fikk det dekket dersom jeg gikk ned så så mange kilo.. så ville jeg klare det! for da ville det vært motivasjonen for å få det til!! om du skjønte hva jeg mente!

Jo du har helt rett i at det er kirurgen som tar avgjørelsen hvor mye jeg skal ned, fastlegen min sendte ham brevet i går. Så nå får jeg bare vente på en time der han får se meg.

Fastlegen min sa bare at hun visste at overvektige pasienter måtte gå endel ned i vekt før en eventuell operasjon.

Men selv da jeg var sylslank ( da jeg var 20) hadde jeg vanvittig store pupper.

Håper inderlig å få dette invilget.

Det er så pinlig og flaut når jeg skal løpe / jogge/ hoppe osv at puppene nesten flagrer rundt øra på meg....

• 2 uker senere...

Jeg har tatt bryst reduksjon for endel år siden.

Jeg måtte ned i vekt til ca. 60 kilo (er 160 cm høy) før jeg fikk bli operert.

Har ikke angret, men heletiden etter inngrepet var pyton (unnskyld)

Annonse

Unnskyld at jeg spør, men hvilken BH str var du før og hva er du nå?

Jeg er 164 cm høy og veier litt over 100 kg. Jeg bruker 85 F i BH og sliter med nakke og hodesmerter. Har alltid sagt at når jeg er ferdig med svangerskap og amming skal jeg gjøre noe med brystene. Og flere enn 3 barn skal jeg ikke ha.....

Vet jo at jeg er for tjukk for operasjon nå, men jeg hadde store pupper da jeg veide 65 kg også.....

Hei!

I morgen skal jeg til legen min og spørre om muligheten for å få bryst reduksjon dekket av det offentlige...

Håper hun vil sende en henvisning til colloseum klinikken.. Jeg er så Drittlei disse giga svære puppene!!! (de er ikke akkurat fine nei.. selv om de alltid har vært i aller største laget ble de ikke akkurat mindre etter at jeg fikk barn..)

Jeg er 179 og 101 kg, så vi skulle være ca like store.

Skal lese litt på sidene nå for å finne ut mer om Redictil, hvordan det virker, hvor få kjøpt etc. Kan ikke skylde på store pupper, jeg da men...

Hei

Er ikke over 90 kilo, men er overvektig og prøver å gå ned 12 kilo. i allefall, så har jeg fått innvilget bryst reduksjon og venter nå på operasjon.. og derfor vil jeg bare spre litt håp til dere som mener dere er for overvektig for å få det..

Da jeg søkte om operasjon fikk jeg beskjed fra fastlegen at jeg måtte regne med å måtte gå litt ned i vekt først. Det skjedde ikke.

Kirurgen undersøkte brystet og godkjente operasjonen på grunnlag av at det er mye brystvev som gjør at jeg har store bryst og ikke fett..Og dere som hadde store bryster da dere var slankere også, har nok mye brystvev.... Men han la også til at dersom jeg slanket meg mye etter operasjonen, kunne resultatet bli annerledes og sa at visst jeg hadde tenkt på å gå ned i vekt, ville han ha gjort det før operasjonen....

Lykke til jenter,,, Stå på!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...