Gå til innhold

nå kommer jeg hit

Anbefalte innlegg

har prøvd i 17 mnd nå(aner ikke hvor mange pp det blir)

har ei jenta som er litt over 18 mnd(sleit med hu å)

å venter på legetimen min som er i neste mnd,har vært en gang å tatt blodprøve,fikk bare beskjed at de starter ikke utredning før etter 2 år!!

så jeg skal bytte lege,orker ikke vente så lenge.

har ikke privat klinikker her hvor jeg bor,å er lange venteliste på sykehuset.

så må vell bare smøre meg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6455863-n%C3%A5-kommer-jeg-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Velkommen hit:)

2 år hørtes veldig lenge ut og vente...det vanlige er utredning etter 1 år...bra du bytter lege, men du må nok uansett stå i kø på sykehuset eller bruke en privat klinikk en annen plass for det er dessverre sørgelig lite en fastlege kan gjøre uten om og henvise deg videre til en gynekolog.....

Ellers er det jo mange kjerringråd ute og går:) En del som prøver både akupunktur og fotsoneterapi, og har hjelp i dette, selv om det er DYRT....

Ønsker deg hvertfall masse lykke til:) Håper du slipper og vente så altfor lenge på spiren:) Fikk du mensen kjapt igjen etter at datteren din kom til verden siden du har prøvd siden hun var 1 mnd? Mange som sliter med og bli gravid mens de ammer, men det er vel kanskje en stund siden du sluttet med det, eller?

Selv skal jeg i gang med eggdonasjon i Finland. Har fått time til første konsultasjon 20.november. Skulle helst ha hatt time der allerede i morgen, men fordi samboer ikke har mulighet til og dra før pga jobb, og vi skal på ferie snart, så må det bare bli slik.

Uansett, lykke til til deg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...