Gå til innhold

Da er egguttaket var over!!

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på Medicus på egguttak! De fikk ut 9 egg og det må jo være bra, ikke sant?? Kjenner meg veldig letta over det og det var ikke så vondt som jeg trodde heller

Mannen min sin sædprøve var ogå litt bedre enn sist så det skulle ikke være noe problem å finne noen friske, fine der. Da er det bare å vente på telefon i morgen for å høre om befruktningen!! Blir veldig spennende.....

Er foreløpig optimistisk:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6455833-da-er-egguttaket-var-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia minni'79.

Ja, det er godt å ha det overstått! 9 egg er jo bra. Er ikke det ganske gjennomsnittlig? Og det var jo supert at sædkvaliteten var bedre enn sist!

Jeg har også vært til egguttak i dag. Tror jeg skriver et eget innlegg på det:-)

Lykke til med den superviktige telefonsamtalen i morgen!

Annonse

Tusen takk for lykkeønskninger!! Dere er så snille som bryr dere... Kjenner at det er godt at denne dagen er over, men kjenner at nervene er kommet tilbake nå... Er så redd for at ingen egg blir befrukta, men det er vel ikke så vanlig?? Håper ikke det iallefall....

Skal dere ha IVF eller ICSI?

Som du kanskje har fått med deg opplevde vi at ingen av 18 egg ble befrukta med IVF, men det er visst veldig skjelde så det går sikkert bra:-)

Ved ICSI ble 10 av 16 egg befrukta!

Lykke til fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...