ZiaCam Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hei! Venter mitt andre barn og hade termin den 20 september, ska til jordmor imorgen og da ska vi diskutere overtidstime tror jeg. Men klarer inte o vente så jeg spør dere; hvor lenge må jeg vente på den timen? Noen som vet? Fikk første 5 dager før termin og hade regnet med det denne gangen og... Blir snart gal av o vente, tror hun har angret seg o vil bli i magen til mamman sin.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 trodde vanlig prosedyre var maks 14 dager etter termin, for å bli satt i gang, men er visst litt forsjellig rundt forbi ettersom jeg har forstått
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Jeg skal føde på SØF (Fredrikstad) Legen bestilte overtidstime med en gang jeg gikk over termin. Når vi bestilte fikk vi beskjed fra SØF om at man da skulle inn til time 9 til 11 dager etter fastsatt termin. Jeg hadde termin 18 sept og skal inn til sjekk 29 sept. Dvs 11 dager etter termin. Da vil de vurdere hvor moden jeg evnt er samt ctg, ultralyd etc. Håper ikke å bli satt i gang. jeg vil at det skal starte av seg selv før den overtidstimen :-)
2nj♥ Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Når man blir satt igang varierer litt fra sykehus til sykehus. Her jeg bor er det vanlig med overtidskontroll 14 dager over termin. Er man moden da, blir man satt igang da, ellers går det ett par dager til......
ZiaCam Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg vil og att det skal starte av seg selv, har hørt att det er mer vondt når man blir satt i gang. Min forrige fødsel var så enkel o grei. Begynner o bli nervøs for en vanskelig fødsel. Har ju masse tid o tenke, dattera mi har åkt til bestemor i sverige siden jeg er alenemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå