Gå til innhold

Andre som er svimmel og kvalme?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 6+4, ble igår sykemeldt i 14 dager pga svimmelhet. Dro først på jobb, men hver gang jeg måtte bøye meg eller reise meg opp gikk det skikkelig rundt for meg. Legen mente da det var lurt å ta det med ro. De tok dessuten også masse forskjellige blodprøver. Er litt sånn småkvalm hele dagen, det var jeg ikke forrige gang, men ingen svangerskap er vel like heller. Ellers føler jeg meg litt slapp og sliten om dagen, liksom ikke ork til noe. Magen er ganske normal så langt, men har vært mye mer oppblåst.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6455745-andre-som-er-svimmel-og-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er 6+5 og var sykemeldt hele forrige uke fra jobb og samme denne uken pga enorm kvalme, svimmelhet og ingen matlyst. Jeg ble veldig bekymret for at dette ikke skulle gå bra men har blitt tett fulgt opp av en veldig bra jordmor som har betrygget meg at det er helt normalt. Heldigvis var alle testene mine bra og den verste kvalmen har gitt seg men jeg sliter enda med å få i meg mat. Er jo bekymret for at den lille skal bli underernært men den klarer seg, det går bare utover oss vordende mødre;)

Utrolig bra å chatte med noen som er i samme situasjon!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...