Gå til innhold

Da er dagen jeg har


Kris.

Anbefalte innlegg

ventet på kommet, endelig går jeg over til 2 trimester.

Håper alt er i orden i magen, har veldig press liksom, vondt!!

Hvis dere har vært kjempe pissa trang og så godt på do, så gjør det liksom litt vondt i magen etter blæra er tømt... spånn føelses det, vondt å klemme på magen også...

 

Etter Ma i juni har jeg blitt så nervøs.

Noen andre som har like smerter...

 

TUSEN TAKK OM JEG FÅR SVAR!!

 

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg i spørsmålet ditt Kris, men jeg vil gjerne gratulere deg med vel overstått 1.trimester og ønske deg lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at livmora di strekker seg, og at du kjenner smertene på denne måten? Jeg hadde også vondt i magen, litt som du beskriver det, og da var det livmorbåndene som skyldte dette. Er helt vanlig og ufarlig, men hvis du er bekymret villle jeg kanskje ringe legen?

Det gjorde jeg. Var godt å få avklart det liksom:-)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er 11+4 og har skikkelig press i magen her også. Men mer som når man kjenner man begynner å få diare eller noe.. (har ikke det, men føles sånn) Presset sitter både nederst i magen og litt nederst i ryggen.

Og her er alt 100% bra i følge legen, så ikke bekymre deg du :) Det er helt sikkert supert med babyen din og!

 

Lykke til over i 2.tri! Jeg kommer etter på fredag :)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du for sikkerhest skyld bør levere en urinprøve til legen? Det kan jo være urinveisinfeksjon. Når man er gravid får man ofte litt andre sympt på det en når man ikke er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vondt i magen hele forrige svangerskap og det ser ut som om det kan være tilfellet denne gangen også!

 

fødte 12 dager før termin, en baby som var frisk som en fisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...