Kris. Skrevet 26. september 2006 #1 Del Skrevet 26. september 2006 ventet på kommet, endelig går jeg over til 2 trimester. Håper alt er i orden i magen, har veldig press liksom, vondt!! Hvis dere har vært kjempe pissa trang og så godt på do, så gjør det liksom litt vondt i magen etter blæra er tømt... spånn føelses det, vondt å klemme på magen også... Etter Ma i juni har jeg blitt så nervøs. Noen andre som har like smerter... TUSEN TAKK OM JEG FÅR SVAR!! Lykke til alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 26. september 2006 "DYTTER" ingen som vet? sorry alle skrive feilene, har en stor hund på fanget;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 26. september 2006 #3 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg i spørsmålet ditt Kris, men jeg vil gjerne gratulere deg med vel overstått 1.trimester og ønske deg lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KariMari Skrevet 26. september 2006 #4 Del Skrevet 26. september 2006 Det kan jo være at livmora di strekker seg, og at du kjenner smertene på denne måten? Jeg hadde også vondt i magen, litt som du beskriver det, og da var det livmorbåndene som skyldte dette. Er helt vanlig og ufarlig, men hvis du er bekymret villle jeg kanskje ringe legen? Det gjorde jeg. Var godt å få avklart det liksom:-) Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sistemann i magen <3 Skrevet 26. september 2006 #5 Del Skrevet 26. september 2006 Hei hei! Jeg er 11+4 og har skikkelig press i magen her også. Men mer som når man kjenner man begynner å få diare eller noe.. (har ikke det, men føles sånn) Presset sitter både nederst i magen og litt nederst i ryggen. Og her er alt 100% bra i følge legen, så ikke bekymre deg du Det er helt sikkert supert med babyen din og! Lykke til over i 2.tri! Jeg kommer etter på fredag Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 26. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 26. september 2006 Takk jenter, skal til legen på tordag, men han har ikke ul da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studine3 Skrevet 26. september 2006 #7 Del Skrevet 26. september 2006 Bare en liten tanke,, det kan jo være bekkenet som er i ulage? Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #8 Del Skrevet 26. september 2006 Kanskje du for sikkerhest skyld bør levere en urinprøve til legen? Det kan jo være urinveisinfeksjon. Når man er gravid får man ofte litt andre sympt på det en når man ikke er gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 26. september 2006 #9 Del Skrevet 26. september 2006 hadde vondt i magen hele forrige svangerskap og det ser ut som om det kan være tilfellet denne gangen også! fødte 12 dager før termin, en baby som var frisk som en fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. september 2006 #10 Del Skrevet 26. september 2006 kan ikke hjelpe deg der..ønsker deg bare masse lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå