Gå til innhold

Maa man ha klyster..

Anbefalte innlegg

Faar man klyster blir ubehagelig mad kateter og klyster og alle tester og gud vet hva.gruer meg som f..husker sist det var det mest ubehagelige jeg har vert gjennom men da var det vaginal f i tilegg..Gleder meg bare til alt er overstaatt..to dager til keisersnitt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6455595-maa-man-ha-klyster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du ! Jeg tok ks 30 august, klyster var overhodet ikke ille synes jeg ! La meg på gulvet, satte den i og måtte raskt på do ! Var jo bare som å ha diare, ikke varte det så lenge heller ! Ikke noen koselig ting å måtte gjøre, men heller ikke ekkelt egentlig ! Er bare som at man "arrangerer" å gå på do hehe !

Når det gjelder kateter, synes jeg virkelig ikke dette var vondt heller ! Jeg ba om sånn bedøvelsesgele som de tar på, og kjente virkelig omtrent ingenting ! Prøv å tenke at det blir som det blir, hjelper ikke grue seg, selv om det ikke er lett å tenke slik !!! Kanyle gjør ikke vondt, heller ikke spinalen ! Er SÅ overrasket over hvor lite jeg kjente det ! Faktisk så synes jeg vanlig blodprøve i armen er MYE verre ! Det er det verste med ks synes jeg, men ingenting var veldig vondt !

Klem fra meg ! Dette går kjempebra !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...