Gå til innhold

Hva sier vennene?


2barnsMora

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har to gutter, og er gravid igjen. Vi får da tre barn, alle under tre år :) Ja, det er tett, men jeg gleder meg kjempe masse. Det jeg ikke gleder meg til, er alle de negative komentarene om at vi "produserer så veldig". Er det flere med meg som går med slike tanker?

Vil ha støtte fra flere i samme lykkelige tilstand :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også to gutter og venter nr 3 nå, men her vil eldste være 4,5 år når neste kommer. Tror egentlig ikke vi vil få noen særlige kommentarer jeg og skulle det komme noen så vil det ikke plage meg noe særlig, parerer lett slike ;-) Tror aldri slike kommentarer er vondt ment, man blir vel helelr bare litt overrasket over at noen orker eller noe slikt. Har en bekjent som nå venter nr 5, eldste er 6 år... Hun har nok måtte tåle endel kommentarer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha nr 3,og eldste fyller 5 år 3 mnd før lille blir født... Er ikke redd for di kommentarene, trur alle har visst at vi kommer til å prøve å få mange og tette. Jeg har alltid sagt at jeg vil ha mange og tette... :-)

 

Du skal ikke bry deg om di, for tenk du er et friskt menneske!!!! At du bærer frem mange barn ,er ett så godt sunnhetstegn at vi skulle ha vært i den 7.himmel konstant!! Har hørt mange som har fått slike kommentarer "skal dere befolke verden aleina" bla bla bla.... Det må være folk som rett og slett ikke kommer på noe bedre å si.. Jeg bruker å si at "presten sa, gå ut og gjør verden folkerik" ,da vi giftet oss..så vi har fått beskjed om å gjøre det...." hihihihi...da blir di litt stum ( Er dere gift? Si det hvis noen kommentere...)

Eller si bare ja ,dere har tenkt å bidra med det dere kan for å befolke jorda...

 

Når skal dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si at jeg får litt dårlig samvittighet nå, har nemlig fristet litt innpå et vennepar at de må sette opp farten om de skal holde samme avstand, men det er ingenting vondt ment. Selv venter jeg nr 2 og det blir 3 år forskjell og av besteforeldre fikk vi beskjed om at det var på tide hvis vi ville ha flere.

 

Du kan jo komme med en spydig kommentar tilbake hvis den som kommenterer ikke har barn, eller bare 1 eller 2 at de kan ikke forvente at alle er like treige som dem, eller ta noe om at det er alt for mange utlendinger i norge nå slik at vi må få mange unger slik at vi ikke blir i mindretall ( er IKKE rasist, man må bare bruke de argumentene man kan )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...