Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Vet ikke om noen har nevnt det her før, men oppdaget at på den nye barneutstyrsbutikken på Storm-senteret(Tiller) har de også mamma-klær! Rakk ikke å se på disse, med en på 3 som bare skulle kjøre handlevogn, men....
selfangerkjerringa Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hæ? Barnas Hus mener du? Så ikke et eneste mamma-plagg da vi var der forrige torsdag.....
Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Ja, på Barnas Hus. Så det ikke på torsdag jeg heller, men var innom som snarest på lørdag og kjøpte ullundertøy til guttungen, og da så jeg. Helt innerst ved barnevognene....
selfangerkjerringa Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 så rart... hang jo i det hjørnet selv, men så ikke snurten av mammaklær... verdt et nytt forsøk altså
mayaya Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jepp, de hadde en halvvegg der innerst mellom vognene og barneskoene, og det så ganske bra ut på avstand iallefall :-) Har tenkt å ta en tur dit når jeg må skifte ut garderoben.
bobby - nr 2 i juli Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Jepp, de har mammaklær der. Så bare litt på det, det var ganske mye fint, men dyrt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå