Gå til innhold

Søvnløs natt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg 25. august neste år... Også kom jeg plutselig til å tenke på at hvis vi blir gravide nå de neste to- tre sykluser fremover så blir det fødsel veldig så nære bryllupet!!! ÅH, er det MULIG å være så teit!!!???? Jeg begynte å surre med tanker om vi burde vente med å bli gravide!!! Jeg blir så frustrert over meg selv av og til.... Blir vi gravide, noe som jo kan skje, er det jo ikke gitt at det holder seg der i 9 mnd... Og uansett så er jo det viktigste her i gården å få til dette barnet da!!! Et bryllup kan man jo utsette hvis det skulle skje noe så gledelig som at det kommer et barn i stedet!!!??? Også ligge søvnløs over noe sånt... Begynte faktisk å tenke på kjolen, hvordan løse det hvis jeg er høy- gravid, for da kan det bli vanskelig å ta riktige mål til bryllupet... herregud... Jeg lager meg problemer jeg... Skal liksom ta sorger og gleder på forskudd!! jaja....

Håper alle har hatt en fin helg da! Har noen fått til ønskebabyen tro??? Vi starter for fullt etter forventet tante- besøk neste uke, da blir det dobbel dose pergo... Så kanskje jeg blir brud med nyfødt på armen og flekker på kjolen... :-))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, TralleTroll -- må nesten le litt :-) Har bykset med de samme tankene, jeg også. Godt nok er det ikke jeg, som kal giftes, men min allerbeste veninnde skal gifte seg i august/september neste år (dato ikke endelig fastlagt). Jeg vil jo fryktelig gjerne være til stede, og i og med hun bor i utlandet, betyr det vi må reise i forbindelse med brylluppet. Da går det jo ikke an å være hverken høygravid, fødende eller med en nyfødt. Men på den annen siden så tenker jeg, at som regel så ordner ting seg allikevel og det er dumt å ta "sorgene" på forskudd. Og nå har vi prøvd siden februar, så sjansene for at det skal lykkes akkurat nå er vel egentlig, dessverre, ganske små. Jeg er nok kommet til den konklusjon at jeg får ta tingene i den rekkefølgen de kommer, og så finnes det nok altid en løsning :-)

Lykke til med bryllupsplanlegging og babylaging :-) Håper du får både i pose og i sekk!

Skrevet

Kjære TralleTroll. Det meste ordner seg jo. Det er ingenting å bekymre seg for. Blir du gravid, ordner det seg sikkert bare med bryllup og baby. Tar det litt tid før du blir gravid, gjør det jo ingenting om du er gravid. Blir ikke mye snakk lenger om at man ble gravid før bryllupsnatta vet du :-) Ta det som det kommer du, alt ordner seg.

Skrevet

Ikke så lett å få sove når man først har begynt en eller annen tankeprosess. Det er jo slik det dessverre er nå, at vi ikke vet så mye sikkert, og da må man jo bare planlegge der etter.

En ting jeg ihvertfall har lært, er at livet sjelden, eller helst aldri blir akkurat slik jeg har tenkt. Det igrunnen litt av spenningen det da, tenk om vi hadde visst alt, skrekk og gru...hadde ikke blitt så mye søvn av heller ...ü

Jeg håper du får deg en overreaskelse jeg da, for småbarnsforeldre er de mest oppfinnsomme, spontane, "jøre det beste ut av situasjonen" menneskene jeg kjenner. Jeg er helt sikker på at det kommer til å bli et flott uforglemmelig bryllup uansett..

Sov godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...