Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Tror ikke helt på de forskjellige triksene man hører om, men her ca en uke på overtid er jeg klar på å prøve alt, om ikke annet så for å få tiden til å gå, så jeg starter en liste, og håper at noen har noen flere: *kanel *rødvin *fet mat, f.eks rømmegrøt *sweppes grapebrus *sex(vist det eneste med dokumentert virkning, men det blir det ikke snakk om her i huset!) *trappevask *kaffe(fordi det setter gang i fordøjelsen)
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Du ender garantert opp med vondt i magen i stedet ;-)
Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 *nanas - spiste en halv, og ble skikkelig dårlig, ingenting skjedde....men det er jo sundt og godt da. (må være fersk) *sterk mat - spiste noen sinnsyk sterke nudler her en kveld, masse halsbrann men ingenting skjedde.... ellers drikker jeg kakao med MASSE kanel i 2 ganger for dagen (ingenting skjer, men det smaker jo godt da) tror babyen kommer når den er klar (og jeg er dårlig av alt jeg har stappet i meg....)
Gjest Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 nanas er altså det samme som ananas...
adelia*termin 18/10* Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 du må ut å gå det skal visst hjelpe. finn en lang bakke gå så fort du klarer. jeg lover ikke at det virker, men det er vært å prøve. lykke til:)
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Var akkurat hos legen. 8 dager over nå. Ikke noe å gjøre med. Ungen kommer når den er klar. Uuuuuuuutolig kjedelig å bare gå slik og vente. Jeg er mildt sagt dritt lei!!!!
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Kjøre på en dumplete vei skal vist ha effekt sier de... kanskje det er det jeg må gjøre.....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Akupunktur (modningsakupunktur)
Tullemor til 2 Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 .....Ikke gjør noe for å sett i gang fødselen hvis du blir sliten av det!! Vaske trapper og gå lange, bratte bakker vil dere angre på. Vi trenger alle de kreftene vi kan samle sammen til fødselen, for det er en skikkelig hard treningsøkt! Bare et tips fra meg...
2nj♥ Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Jeg gikk en lang tur i oppoverbakker det raskeste jeg greide (ikke så raskt da), og det startet det hele for meg sist iallfall. *bitter lemon *sterk mat *husvask *gå trapper *sex-sex-sex
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Hørt tips om Ingefær.....det skal visst hjelpe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå