Gå til innhold

Å JEG ER SÅ SPENT :))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på privat ul i uke 15 på nøtterøy ul institutt og da sa mannen at det var en liten prins som bodde i magen, men på ordinær ul i uke 18 fant legne ingen tissefant og kunne ikke skjønne annet enn at det var ei prinsesse :))

Har bestilt ul til torsdag (28.09) for jeg er så utrolig nyskjerrig :))) er da i uke 27 og jeg håper veldig at de kan se hvem som svømmer rundt der inne. Har en gutt på 2 år fra før av så det hadde jo vært kos med ei jente, selv om det viktigste helt klart er at alt er bra med nurket mitt :)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åÅÅ, så spennende!!! Skjønner godt at du bestilte en til UL...

Er så i tvil selv om jeg skal vite kjønnet denne gangen.

Visste det på datteren vår, derfor lurte jeg på om jeg ikke skulle vite det denne gangen. Men samboeren vil, så da vet jeg ikke om jeg klarer å dy meg heller... Jaja, det er en stund til UL enda, er "bare" i uke 14. Lykke til på torsdag da!!!!

Skrevet

Takk takk :) kommer nok med en liten oppdatering på hvordan det gikk:) det er jo mange grunner både for å vite og ikke vite kjønn. Vi har iallefall lyst til å vite det nå, visste det også med Mathias også. Syntes det er praktisk jeg og så er jeg så utrolig nyskjerrig :))))

Skrevet

Gratulerer! Så kjekt!!

Ser at det er flere som har fått vite først et kjønn på en ul og et annet kjønn på en annen ul. Jeg fikk vite gutt på ul i uke 18, hun viste oss pungen og tissen og tok til og med bilde av det. Da går det vel ikke an at det plutselig skal være jente likevel? Siden hun var så sikker altså? Vi har jente fra før, så det er kjekt med en av hver:)

Skrevet

jeg har fått høre i ettertid at jente og gutte tissen er veldig lik i uke 15 for kjønnsleppene til jentene er ofte opphovnet. Så når dere fikk vite gutt i uke 18 og så både tissefant og pung er det sikker en liten prins, men det er klart 100% sikkert vet man jo ikke før nurket er født:)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...