Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes jeg hadde så mange kynnere i løpet av en time (strammet seg veldig i hele magen), og fikk smerter i ryggen. Vi ringte føden, og fikk beskjed om å komme. Legen på føden undersøkte gynokologisk, tok ultralyd, og fikk belte over magen for å skjekke kynnerene, og pulsen til babyen. Alle prøvene var heldigvis fine, og vi kunne dra hjem igjen... Håper babyen holder seg inne i noen uker til:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6455120-var-p%C3%A5-f%C3%B8den-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei du

Jeg lå på sykehuset fra natt til onsdag og hel til fredag i forrige uke på grunn av sterke og regelmessige kynnere. Ikke så morsomt da det sto på som verst, men heldigvis gikk det bra også med meg. Nå er jeg 100% sykemeldt med streng beskjed om stort sett ikke å gjøre noe. Merker at kynnerne kommer tilbake bare jeg er bittelitt aktiv. Temmelig kjedelig. Men jeg har fått med meg Bricanyl hjem, så jeg tar det hvis det blir for ille.

Hvordan er det for deg? Har du fortsatt å få "anfall" etter at du kom hjem fra sykehuset? For meg ser det ut til at de neste tre månedene stort sett må tilbringes innendørs...

Ikke så mye av det, nei. Men jeg har fått mer og mer vondt i korsryggen. Men det er vel noe som kommer uansett. Fikk nytt anfall av kynnere i går ettermiddag, og da prøvde jeg å ligge musestille et par timer for å få det til å gå over, og det funket faktisk. Så trikset er vel å ta livet fullstendig med ro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...