Gå til innhold

Noen andre enn meg som savner symptoner? Når kommer de?


Stolt mamma for første gang

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er lykkelig gravid (ifølge CB Digital) skal ta blodprøve i dag tror jeg. Foreløpig har jeg bare veldig ømme bryster, men utover det ...ingenting. Når kommer vanligvis sånne ting som kvalme f.eks? (Hvis det kommer i det hele tatt) Noen som vet hvor lang tid det tar å få svar på blodprøven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan trøste deg med at jeg heller ikke har noen symptomer, men jeg er bare 4+1 da... Hvor langt er du på vei? Er nok litt tidlig med symptomer enda hvis du nettopp har funnet ut at du er gravid du også.

Og mange får jo ingen symptomer da, så jeg skal prise meg lykkelig hvis jeg slipper kvalme ihvertfall. Men det er jo for tidlig å si enda om den dukker opp eller ikke...

 

Lykke til videre da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikek helt sikker, men tror jeg er 3+6. Jeg skal også være veldig glad hvis jeg får slippe kvalmen. Ja, det kommer vel kanskje etterhvert....tenker jeg skal feire litt i dag å kjøpte meg et Gravid blad på Narvesen. Når forteller du det til familie å venner? Skjønner ikke hvordan jeg skal holde meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid begynte kvalmen å komme fra uke 6 og varte til uke 12. Jeg var ikke så veldig mye kvalm (fikk gutt. Sammenheng?) og er spent på hvordan det kommer til å være denne gang. Jeg er 5+4 nå, tror jeg. Ellers er hormonene kommet for fullt, jeg gråter av hver minste ting! Men ellers kjenner jeg ikke noe.

Jeg vet ikke hvordan det er hos din lege, men hos min sender de inn prøver til sykehuset, så det tar et par dager før man får svar. Håper dette hjalp litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på litt flere symptomer jeg, er 8+2...men skal kanskje egentlig være glad for at en ikke merker så mye? Symptomer er jo ofte plager, mener jeg. Selv er jeg litt trøtt, har litt ømme bryster, har vært bittelitt kvalm et par ganger og det er det. Men jeg er sulten! Det er den største forskjellen. Mat hele tiden takk! Så fortsetter det blir enorm vektøkning mitt største symptom.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad for det!!! Utrolig slitsomt å være kvalm hele tiden. Spesielt før jobb når man gjør sitt beste for å få i seg frokost og folat uten å brekke seg for hvert svelg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg 12.uker å jeg har ikke vært noe kvalm i det hele tatt å det er jeg bare gla for.. eneste er ømme bryst, voksende mage og stor appetitt.. du er heldig visst du slipper unna kvalmen..

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...