Gå til innhold

Uff, begynner i ny jobb på mandag....


ღDidrikmamsenღ

Anbefalte innlegg

Er 10 uker på vei, men har ikke turt å sagt noen ting til de enda. Men jeg må vel si det så raskt som mulig. Snakket akkurat med den nye sjefen min på telefon, og han har jo så store planer for oss. (Er en nyoppstartet barnehage, og jeg skal være 1.sekretær) Gruer meg kjempemasse!!! Men har tenkt å tilby meg at jeg kan ta tidskonto, for da kommer jeg jo fortere tilbake i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja, litt dilemma dette med graviditet og nye jobber... Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og har søkt på to jobber. Den ene er jeg ganske sikker på å få, for jeg har jobbet der før. Problemet er at det bare er et vikariat, mens jobben jeg har nå er fast... Blir vel litt teit å bytte jobb nå som jeg vet jeg er gravid kanskje, ihvertfall bytte bort fast jobb mot vikariat...

 

Du må ha masse lykke til i ny jobb!! Men jeg vil anbefale deg å tenke litt lenger før du tilbyr dem at du tar tidskonto, tror du trenger litt ekstra tid før den avgjørelsen kan tas. Jeg kjenner ei som hadde tidskonto og hun angret veldig og syntes det ble for tidlig tilbake på jobb igjen, så hun avbrøt avtalen. Du trenger vel ikke avgjøre tidskonto før etter fødselen heller, eller tar jeg feil?..

 

Uansett hva du velger, lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fast stilling jeg skal begynne i jeg også. Hører det er flere som sier de angrer på tidskonto, hmm, må tenke litt på den tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk litt over tidskonto før du bestemmer deg du.. Du skal ihvertfall ikke ta det fordi du føler du må ovenfor jobben, velg det du selv ønsker. Men skjønner følelsen av dårlig samvittighet ovenfor arbeidsgiver også...

Lykke til uansett:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...