Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Jeg er redd jeg ikke er flink nok på det området.... Jeg drikker jo vann istedet for brus, men redd jeg ikke drikker den mengden jeg egentlig burde.... Kan det være skadelig?
ina:) Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Nix, er nok ikke så flink til å drikke vann som jeg burde. Kjøper disse flaskene med Imsdal med smak, syntes de er gode, men det blir bra dyrt i lengden. men da får jeg iallefall drikt )) Konsekvenser av for lite veske/vann er vel vondt i hodet, slapp/trett tror jeg. er nok viktig med rikelig veske ellers hadde det nok ikke vært så mye fokus på det ))
tessa4? Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Hei hei! Jeg har ALLTID med meg en flaske uansett hvor jeg går, og fyller opp hele dagen (får i meg mlm 2,5 og 4 liter daglig)!Føler det hjelper veldig.I tillegg begynner jeg alltid dagen med et glass melk og ett glass appelsinjuice. Tror ikke det er skadelig å drikke for lite, men det gjør deg ikke annet enn veldig godt :-) Ha en strålende dag videre :-)
MammaUlv Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Jeg tror jeg drikker iallefall tre-fire liter om dagen..men her er det kokevarsel på vannet rett som det er, og det kommer alltid like kasta på meg, og når samboern jobber så mye så får jeg ikke noe vann inn i hus her..Enden på visa er at jeg ikke har noe å drikke på og går rundt og er tørst og slapp og vondt i hodet... (kan jo koke vannet da..men det er helt brunt og møkkete, og da frister det lite å drikke det uansett hvor "rent" det måtte være etter kokinga...Skulle tro vi bodde i afrika eller noe...Skal bli godt å flytte til reeent drikkevann!!
SpongeBob Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Ikke flink nok, men nå ble jeg i alle fall inspirert til å gå og fylle vannflasken min! MammaUlv - hvordan går det med deg, er verden litt snillere i dag?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Innlegger her:) Vi har rent vann så det holder. Vi har vannrenser i huset, så vi har friskt og iskaldt vann hele tiden, og det vannet ER DIGG!!!! Men det får meg ikke til å drikke så mye likevel....Drakk masse i begynnelsen, men nå har det dabbet av....Flyr og flyr på do i et kjør jo....hihi.....Litt slitsomt....Men som dere over her sier, det er vel kun for siitt eget beste... Får prøve bli flinkere da..... Men når det gjelder forstervannet da? Har det noe å si med mengden vann vi drikker?
Bellen Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Jeg prøver å få i meg mest mulig vann på dagen når jeg er på jobb eller hjemme. Må jo så utrolig tisse og da er det ikke like morsomt å sitte i bilkø eller være ute på tur. Merker at kroppen sier tydeligere fra nå om den ikke får nok væske, får vondt i hodet og blir slapp. Om jeg får i meg nok.... vet ikke, men jeg jobber iherdig med saken:)
SpongeBob Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Tror magen tar det den skal ha, jeg - det eneste er at jeg har hørt at er du dehydrert øker sjansen for premature rier og ditto fødsel. Og det skal vi jo ikke ha noe av takk! Men da snakker vi vel om mer uttørring enn at du bare drikker 1-2 liter om dagen:) Må kutte ned på vanninntaket tidlig på kvelden pga doflying om natta, så jeg burde definitivt bli flinkere til å drikke mer om dagen, dvs på jobb...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Innlegger her: sant så sant... Jeg drikker heller ikke noe særlig hvis vi skal på biltur.... Syns det presser så fort på blæra for tiden av ingenting liksom... Noen ganger kjennes det ut som at den lille hopper på blæra, hehe.... Har dere kjent det? MEN jeg spiser masse druer da:) Fått helt dilla på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå