Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hei. Har ikke fått jenta mi enda, men prøver her hos dere likevel. Dette er min tredje, men m 'ny' mann. Har ikke fått til amming tidligere mye pga innsunkne brystvorter.Har egentlig selv et avslappet forhold til om jeg får det til denne gangen. Er selvfølgelig maxx innstilltå å gjøre alt riktig. Men så har vi mannen min. Han har tydelig gitt uttrykk for at jenta hans skal ha morsmelk så lenge som mulig, og nå har jeg begynt å bli veldig nervøs for at det ikke funker denne gangen heller. Gruer meg faktisk til å begynne. Har dere noen råd til hvordan jeg fortest muli får disse negative tankene ut av hodet-de hjelper ihvertfall ikke! Eller kanskje til hvordan jeg kan forberede meg?
Blomman Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Kontakt ammehjelpen, via telefon, e maol el chat når den er åpen se http://www.ammehjelpen.no
Expat Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Jupp, og be mannen din snakke med ammehjelperen (etter du har forklart situasjonen) og la denne forklare dette med stress og amming og å støtte mamma'n. Han setter deg jo opp til å få problemer på denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå