Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Jeg er tre dager over termin, og i dag har jeg en merkelig følelse i kroppen. Litt mensaktig på et vis. Det er ikke så lett å forklare på en annen måte. Har fått løs mage, men ikke helt diare. Ellers merket jeg på papiret (når jeg tisset) at det var annerledes slim. Har hatt en del utflod før, men da var det hvitt. Unnskyld ekkelheten i dette, men det var litt som blankt snørr nå, liksom. Noen som har lignende erfaringer? Kan det være noe på gang? Hadde satt stor pris på svar. Jeg er så usikker.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hmm, høres ikke umulig ut det altså- kan være slimproppen som er iferd med å komme. Og det er igrunnen rart med følelser, de har en tendens til å ha rett. Løs mage skal visst også være ett tegn. På den annen side kan man få litt menslignende smerter hvis magen er løs-hva kom først lissom- hønen eller egget :0) Krysser uansett fingre for at noe er på gang!!
Janne A (24/9) Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Som å lese min egen historie, nemlig. Spennende. I tillegg til det HI beskriver, er jeg varm og føler meg ganske desorientert... Er to dager over tiden. Noen andre?
Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg er to dager over termin, og våkna i dag morges, for første gang, at magen knøt seg skikkelig sammen.. Jeg mener den holdt på sånn noen timer i dag, mens jeg halv sov.. Det var ikke direkte vondt, men litt sånn mageknip aktig. Annerledes enn de vanlige kynnerne mine også..Men jeg aner ikke om det var modningsrier, maserier eller sterkere kynnere (jeg har ikke vært så plaget md kynnere egentlig, har bare kommet når jeg har vært i akt.) Jeg har hatt et par cm åpning en uke nå, og slimproppen gikk for 5 dager siden... Hadde håpa det var et tegn, men...
Gjest Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 He he, glemte å si at det kan jo høres ut som slimproppen da.. Min var veldig seig/slimete og tykk liksom, og var litt brun på fargen (av blodet).. Mensen følelse er vel også et tegn på fødsel...
semilla83 Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 hei! jeg er 4 dager over termin, og inatt kom riene, regelmessig på en måte. de varte i ca 30 sek og kom hvert 10.minutt.. men så stoppet de plutselig helt opp, i 10 tida.. jeg har ikke hatt vonde kynnere i det hele tatt, og dette gjorde rett og slett vondt til tider, strammet seg fra ryggen og fram rundt magen og presset. men jeg vil jo ha de tilbake, vil ikke at de bare skal bli borte sånn! men jeg begynte også i går med veldig løs mage, også vondt i ryggen... så inatt kom det noe som jeg da tror er rier :-)
Gjest Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Sukk, jeg vil også ha rier, ordentlige rier...
linneagudmundson Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 min kusin blev väldigt lös i magen dagen innan. tydligen kroppen som vet nånting och som tömmer sig på dritt så att den inte ska vara ivägen. snart håller ni en bitteliten i armarna deras! hur känner ni? är ni nervösa eller bara leia på magen? min kusin fick även levande-mage-abstinens i samband med baby-bluesen som varade några uker. lykka till alla!!! termin i desember jag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå