Gå til innhold

November: Høygravid......


Lykkelige-tulla

Anbefalte innlegg

Hihi, synes det er ganske morsomt å være høygravid. Har sett frem til å bli det og vite at NÅ nærmer det seg.. Må synes jeg det hele er merkelig, tiden har hittil gått veldig fort, nå venter jeg bare på å hilse på nuket. Det skal bli så fantastisk spennende. Er i mye bedre form enn jeg så for meg at jeg skulle være når jeg ble høygravid, men det banker jeg i bordet for, mye kan enda skje.. Hva tenker dere om å være høygravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 12 dager igjen før jeg er høygravid, men det er sprøtt at det er så nærme, ja :) Gleder meg også til å møte babyen, synes fortsatt det er litt fjernt. Formen er super, og jeg satser på at den holder seg sånn den siste tida også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er og høygravid!!! har vært det i ganske nøyaktig 4 dager ;-)

Jeg syntes det ble ganske mye tyngre nå jeg da....men det kan ha noe med vannansamling og at det muligens skal tordne her idag...

jaja. Er ikke lenge igjen nå! 5 uker!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del synes jeg det begynner å bli ganske slitsomt nå. Har enormt mye vann i kroppen, gått opp 21 kilo i vekt. Føles ut som jeg går på to store vassputer!! Får ikke på meg sko, sokker (til og med de uten strikk) er utelukket. Så jeg tasser rundt i sandaler - barfot.... håper det ikke kommer snø før jeg føder da.... Er mye kvalm om kveldene i tillegg.....

Jordmora sa at nå var det like før hodet festet seg, fikk kun til å røre litt på det. Selv om det ikke er så vanlig ved flergangsfødsel at hodet fester seg, så holder det altså på å skje. Skulle ønske at ventetiden snart var over!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Dette er min andre dag som høygravid :) Synes det har gått veldig fort de siste ukene, men er redd at tida som er igjen nå kommer til å gå utrolig sakte. Jeg gleder meg såå til å hilse på den lille jenta som er inni magen min.

Formen min er ok. Sliter litt med bekkenløsning, den "kommer og går" , og verker mest på nettene synes jeg. Merker også at jeg har endel mer vann i kroppen...

Alt har blitt mye tyngre de siste to ukene synes jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...