Gå til innhold

tror jeg går inn i ny pp

Anbefalte innlegg

Nå kjennes det ut som om TR murringene kommer smygende :-( æsj, æsj æsj.... Blir så deppa og lei. Har IKM på onsdag/ torsdag.

Har mye å gjøre på jobb om dagen, og det er bra så jeg ikke får tid til å tenke så mye på baby. Jeg vil være gravid NÅ.

Helv...... møkka tante :-( :-( :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6454598-tror-jeg-g%C3%A5r-inn-i-ny-pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da som bare F...! Synes VIRKELIG synd på deg nå! jeg mener å ha sett her inne lenge? Har du mange pp bak deg? har du/dere vært til utredning? Jeg også kjenner at den syke tanta er på veg, og hadde nok en ultra negativ test i dag... Klarer aldri å la være å teste tidlig, selv om magefølelsen sier at jeg ikke er gravid denne måneden heller! Jeg også vil jo så gjerne bli gravid (for 3 måneder siden)NÅ!!!! Jeg må nok innse at jeg er i gang med 4 pp og bestille nye EL tester (uten at de har gjort meg gravid tidligere :-().

Lykke til med neste pp, kanskje vi begge kan feire et blått kryss i oktober ;-)?

STOR klem fra

Har vært her inne siden senvinteren. Har tatt blodprøver og gubben skal levere sædprøve neste uke. Jeg vet jeg ikke lett vil bli gravid ,fordi jeg ble sterilisert for noen år siden, men vært gravid etterpå. Har vært hos to spes i gyn og begge mener jeg kan bli gravid på den naturlige måten. Jeg har barn fra før, men ikke sambo, så derfor må han levere sædprøve. Hvis ikke noe har skjedd innen nyttår, tror jeg vi går for IVF på privatklinikk. Svindyrt, men heller det enn å stå i kø.

Jeg blir i skikkelig dritthumør av dette, og det går utover alt. Snart vil vel ikke gubben ha barn med meg, tenker jeg.... Sånn huppetitte som jeg er om dagen.....

Jeg skjønner godt frustrasjonne din, lal69! Du lever sikkert litt på vent, og prøver å tolke alle kroppens signaler hver eneste dag; nærmer det seg EL? hadde jeg EL? er det et gr.symptom? eller er det mensen som er på veg? osv.... når da den teite mensen dukker opp er alt dritt og kroppen blir nesten din fiende...

Snakket nettopp med mannen min om at jeg helt sikkert ikke er gravid nå heller, og jeg sa at jeg nesten bor her inne på BIM... og at det gir meg nesten følelsen av å bli fortere gravid (men skuffelsen blir desto større)... Tror kanskje jeg skal ta en fri-måned fra BIM når tanta dukker opp torsd-lørdag, og se om jeg klarer å bli litt mer avslappet til det hele... Mine stakkers små gullklumper skjønner jo ikke hvorfor mamma tramper rundt som en hest om dagen...

Lykke til med videre prøving!

Hei lal69.

Synd at den møkka-kjerringa av ei tante skulle innhente deg denne gangen også..Men håper i det minste at hun har et kort og smertefritt opphold slik at du får samle mot til ny pp.Ikke gi opp lal69,det kommer bedre dager etter dette!

Klem fra vilsågjerne.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...