Gå til innhold

Hvorfor skal det være så urettferdig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan ikke jeg bli gravid med en gang jeg har lyst, sånn som mange andre....??

I dag kom mensen igjen, etter andre forsøket på barn nr 2! Også vi som har hatt sex omtrent hver dag... ;) Trodde virkelig vi hadde klaffa nå, det så sånn ut når jeg så på eggløsnings-kalkulatoren i hvert fall! :(

Lykke til neste gang...................

Nå løper jeg til butikken å kjøper sjokolade!! Må trøstespise litt nå altså! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer til å dukke opp noen sure svar fra slitere her,2 pp er ikke så mye å klage over,egentlig.... Du har t.o.m en fra før av!

Skjønner at det er frustrerende å ikke lykkes med det en ønsker seg,men det ordner seg sikkert snart for deg. Ettersom du er skuffa allerede nå,slet du antageligvis ikke med førstemann. Håper for din del at du slipper å bli skuffa så mange ganger,det tar kraftig på psyken.

Du skal se det sitter en spire om ikke så lenge:-)

Lykke til:-)

Klem fra ei som har venta på dette i 19 måneder,så langt...

Skrevet

Heia pippi_langstrømpe. Det kan kanskje være enkelt å si det men, jeg tror at man ikke må bli besatt av tanken på å bli gravid. Prøv heller å tenke på andre ting. Har hørt om flere tilfeller der har prøvd lenge å bli gravid, og har begynt å tenke på andre ting eks. bryllup og da viste det seg fort at hun var gravid. Prøver dessuten selv å bli gravid og det er ikke enkelt å la være å tenke på det..

Skrevet

Tror ikke du helt vet hva du prater om, vi prøvde i ca 14 måneder på førstemann.... Og skulle begynne utredning, da lille spiren vår endelig var der! :)

Så jeg vet ALT om hvor hardt det er å lage baby, det er helt jævlig psykisk påkjenning hver måned når tanta kommer! :(

Men jeg håper vi alle her inne får en liten spire, om ikke så veldig lenge...... ;)

Helst i går!

Masse lykke til! Du har ingen fra før??? Da er det ekstra ille, jeg vet jo tross alt at jeg har klart å lage en baby - da bør jeg jo klare en til også!

Skrevet

Ja, jeg vet.... Har hørt mange historier om folk som har gitt opp, eller tatt en pause - også har plutselig spiren satt seg fast! :)

Men vi er ikke helt desperate, jeg bruker ikke EL-test, og vi har sex når vi har lyst (og "heldigvis" er det flere ganger i uka, så da bør man jo treffe EL en gang......)

Hver gang jeg vet mensen nærmer seg, da begynner jeg å tenke - tenker aldri at nå er det sikkert EL, så nå må vi ha sex! Det styret orker jeg ikke, herregud, sex skal jo være kos også da! Ikke bare plikt... ;)

Men ok, neste gang jeg tror jeg har EL har jeg bedt om å få fri fra jobb, så vi får håpe det hjelper å ikke stresse så mye.... Hehehe...

Man har jo mer lyst på sex når man ikke er sliten, ikke sant?? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...