Smilje med gull i magen Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 ..haha... men jeg har liksom aldri vært helt inne på dette med sykluser og sånn... Vi har bare kjørt på og håpet på det beste... Når ca får man eggløsning? Ca 2 uker etter første dag av mens? Kjenner at det på en måte verker litt nede, spesielt på den ene siden i magen... i en eggstokk kanskje?!! Hahah... Tror jeg har lest at dette kan være tegn på eggløsning?... men det har ikke gått to uker enda... mer sånn 9 dager siden 1 mensdag.... Noen som har peiling på dette her inne?
Smilje med gull i magen Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2006 Hahah... nå forsto jeg litt poenget med å ha anonymknappen tilgjengelig....
Atpåklatt ønskes Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Jeg har hørt at det som er mest vanlig er 2 uker etter siste mens siste dag. Men så kan det også variere fra person til person!
milly:) Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Det kan være alt fra 9 til 18 dag etter siste mens at man får eggløsning, veldig individuelt. så det er fullt mulig at det er eggløsning du kjenner:) går an å teste med eggløsningstest for å finne nøyaktig når den kommer, men også å tolke kroppen din. utfloden blir mer flytende rundt eggløsning og temperaturen i kroppen stiger! vet ikke veldig mye selv, men håper det hjalp litt! Lykke lykke til!!
Smilje med gull i magen Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 OJ!!! Og jeg som har vært så sliten og stressa og kjip på det i det siste!!! Hahah! Må vel slenge meg i det i kveld!!! (stakkars mannen min... hahah)
Smilje med gull i magen Skrevet 26. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2006 Glemte jo helt å takke for svar i farten!!! Nei! Uff... nå ble det lite skolearbeid på meg gitt! Må kjøre på jobb snart... Ha en kjempefin dag, alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå