Gå til innhold

Flaut å spørre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..haha... men jeg har liksom aldri vært helt inne på dette med sykluser og sånn... Vi har bare kjørt på og håpet på det beste... ;)

Når ca får man eggløsning? Ca 2 uker etter første dag av mens?

Kjenner at det på en måte verker litt nede, spesielt på den ene siden i magen... i en eggstokk kanskje?!! Hahah... Tror jeg har lest at dette kan være tegn på eggløsning?... men det har ikke gått to uker enda... mer sånn 9 dager siden 1 mensdag....

Noen som har peiling på dette her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah... nå forsto jeg litt poenget med å ha anonymknappen tilgjengelig.... ;)

Skrevet

Jeg har hørt at det som er mest vanlig er 2 uker etter siste mens siste dag. Men så kan det også variere fra person til person!

Skrevet

Det kan være alt fra 9 til 18 dag etter siste mens at man får eggløsning, veldig individuelt. så det er fullt mulig at det er eggløsning du kjenner:)

går an å teste med eggløsningstest for å finne nøyaktig når den kommer, men også å tolke kroppen din. :)

utfloden blir mer flytende rundt eggløsning og temperaturen i kroppen stiger! vet ikke veldig mye selv, men håper det hjalp litt! ;)

Lykke lykke til!!

Skrevet

OJ!!! Og jeg som har vært så sliten og stressa og kjip på det i det siste!!! Hahah! Må vel slenge meg i det i kveld!!! ;) (stakkars mannen min... hahah)

Skrevet

Glemte jo helt å takke for svar i farten!!! Nei! Uff... nå ble det lite skolearbeid på meg gitt! Må kjøre på jobb snart...

Ha en kjempefin dag, alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...