Gå til innhold

Hvordan er det med dere jenter? Noen som har testet i dag?

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg at jeg testet veeldig positivt på QR... skuffende å våkne i morges uten å vite noe sikkert enda... Jeg har fortsatt ømme bryster, ømme brystvorter, svimmel og tiltaksløs... I går kveld var det voldsomt med kniving i livmora.. fikk nesten ikke sove.. Jeg kommer til å bli veldig skuffet hvis jeg ikke tester positivt denne gang..snufs! Vet ikke om jeg klarer å vente helt til lørdag.. kanskje jeg skal teste neg på torsdag i stedet..

Hvordan er det med dere andre jenter?

Fortsetter under...

Hei petrinemor=)

Jeg har ikke testa enda. Venter til fredag. Men føler at jeg får mensen snart jeg da.

Jøss, kanskje du er sanndrømmer. Du har virkelig symptomer. Jeg har en litt følelse at du kommer til å teste positivt jeg. Men kan jo ta feil. Bare en liten følelse.

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:-) Så snill du er!! Har blitt kjempeimponert over at følelsene dine stemte på 3 stk i går!!! Håper du har riktig angående meg og :-) Håper kjeeeempemasse for deg!!! :-)

Klem fra meg

Ja det som var så sprøtt var at med disse som testa positivt var jeg så innmari sikker på at de kom til å teste positivt.

Jeg er ikke så sikker på deg, men en liten følelse har jeg på at du er gravid nå. Så jeg bare håper du er gravid, hvis ikke, så tar det ikke lang tid for deg.

Klem tilbake=)

heisann!!

Så spennende, Petrinemor! Syns symptomene dine virker lovende. Selv har jeg sannsynligvis ikm om fire dager, men klarte ikke dy meg med test i dag likevel. Negativ, og det tror jeg nok stemmer også - ingen symptomer på meg denne gangen.

Det rare er at jeg tror ganske sikkert at det blir augustbarn på meg uansett hvor hardt jeg prøver på noe annet. Jeg har tenkt med meg selv at april og august er fine mnd å bli født i. Med snuppa sluttet jeg på pille sånn at hvis vi fikk klaff med en gang så ville det blitt januarbaby på oss. Fikk termin i mars (slutten), ULtermin 2. april, og laaaangt uti april (12.) kom snuppa ut. Så da ble det veldig april i alle fall. Sikkert teit, og jeg håper ikke jeg møter meg sjøl i døra angående fremtidig augustbarn, men følelsen er sterk. Men det er leeeeenge til! Da tester jeg ikke positivt før advent begynner :o/

Men kan ikke klage egentlig - og ikke er jeg veldig lei meg heller. Bestilt nye elstrips og gravitester så jeg er klar til neste pp. Og hvor får man kjøpt termometer med to desimaler? Glemte seff å spørre på apoteket tidligere i dag... Er IKKE desperat (enda) på denne babylagingen, men syns det er litt artig å holde på med noe mens jeg venter på hybelboern min :oD

Skal klare å vente til torsdag jeg.. da er det 2 dager til ikm... nå vet jeg hva mensmurring er.. for det har jeg nå.. noe som ikke helt blir menssmerter.. håper det ikke er et dårlig tegn! Dumme tr.. bort med deg!! Kanskje vi skal teste samme dag da :-) Det kan jo være en stoor sansynlighet for at du testet deg litt i det tidligste laget.. Håper det!!

Tenkte jeg skulle trene i dag etter jeg er ferdig med å skrive oppgave.. men er litt usikker på hva jeg kan gjøre.. om det skulle ha klaffet for meg denne mnd... Så har jeg en venninde som maser på meg om at jeg skal bli med.. og jeg har liksom ingen unskyldning, kan jo ikke si dette til henne..

Finner nok en løsning :-)

Annonse

Jeg brøt også alliansen.... Testet negativt...Ikke antydning til strek engang.. Men det rare var at teststreken bare er prikkete? Ikke heltrukken som den lille i ruter "vinduet.." brukte vanlig cb.. Men så er ikm torsdag eller fredag.. Så testet kanskje litt tidlig?

Men har begynt å miste symptomer jeg da, brystene er mindre ømme, men er mer spendte, kvalm og svimmel er jeg ennå, men tempen snank nesten 0,1 grad i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...