Lofoten Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Har ganske vondt i magen, nesten som relativt sterke menssmerter. Det starta i natt og fortsetter nå på morran. Blir nesten litt redd her. Var hos jordmor for to uker siden og da mente hun at babyen hadde begynt å feste seg. Hadde masse kynnere i går og det har vært en del stress i det siste med dødsfall i den nærmeste familien. Er dette noe jeg bør bekymre meg over eller kan jeg ta det med ro?
makiil Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hei. Det aller beste e nok å ta kontakt me føden for å være på den sikre sia. Har jo litt me korr langt man har i reisevei, men man får i det minste komme til en beroligende sjekk. Måtte selv på sjekk på søndag, for æ går me kraftige smerter i hele magen i tillegg til kynnere. Va ganske deilig å komme inn på en sjekk. E 34+3 no, men det har ikkje gitt sæ enda.
KMB Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Dette bør du få sjekket, for det kan absolutt være fødsel på gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå