Gå til innhold

Da var det over....


Nupp

Anbefalte innlegg

Var på UL i går og der var intet liv, inget hjertet som hadde begynt å slå. Begynte på 11 uke i går men begynte med litt brun utflod og nedpress i helgen. Men jeg trøster meg med at jeg har ei flott lita jente som straks blir 2 år. Men jeg har veldig lyst å prøve å bli gravid så fort som mulig igjen. Hvor fort har dere som har hatt SA/MA klart å få spiren til å sitte igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei, så trist...... Håper inderlig du blir gravid kjempefort igjen, skal krysse fingre og tær for deg!!

Trøsteklem fra meg...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist .

 

Eg hadde eggløsning og blei gravid 2 uker etter en SA. Fikk da en skjønn gutt... Så føler du for det er det bare å hoppe i det.. Lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg! Føler med deg, for jeg vet akkurat hva du tenker på nå. Kommer fra tidlig UL (uke 7) nå jeg, for jeg hadde liksom på følelsen av at noe var galt siden jeg ikke var kvalm "nok". Og det stemte. Ikke noe liv her heller, men må gå til fredag for å sammenligne mengde HCG i blodet et par dager fram til fredag før jeg evt får en tablett og aborterer. Men legen innrømte at han var pessimist til dette her. Så da drypper det noen tårer her å. Har hatt en MA for 3-4 år siden, og da fikk jeg vite at jeg burde vente 3 menser før jeg forsøkte igjen, derfor ventet jeg 6 mnd, og ble gravid med ei nydelig jente som snart er 1,5 år!! Så at det går galt igjen, forventet jeg ikke... Men lykke til til oss begge to!!

 

Mange klemmer fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...