En liiiten til. Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hvordan går det med deg,fin form? Du er vel kanskje på jobb,jeg sitter med en kopp kaffe foran dataen jeg da.Etter å ha sovnet av i morges måtte jeg kjøre ungene til skolen i full fart.Det komiske er at jeg satt å forbannet dumme fluer som surret rundt her i går kveld,men våknet av at en flue spaserte rundt på armen min og liksom skrek:Nå må du våååååkne da! Må vel takke denne fluen for det liksom, hrmmf. Over til noe heeelt annet,går du og teller dagene til ultralyden,det gjør jeg,21 dager igjen!!!
Gjest Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hei! - Og tenk at vi går i 16 svangerskapsuke!! Til helga er det 17!! Jo her tenkes mye tall og uker.. men jeg vet også at vi blir da alt for tjukk fort nok! Så det er egentlig bare å ta det med ro... Tenker Julebordet i år ikke blir den samme som i fjor..... Da hadde jeg på meg den "lille sorte"... -kan ikke helt se for meg det i år.. Melde meg frivelig til å være nisse kanskje.. hehe Jeg har en tendens til å legge på meg i ansiktet jeg da.. Bolleskinn! -Hva med deg? Formen er kjempefin! Er nysgjerrig på om du har fått tilbake symtomene dine? Med den magen min, så er ikke jeg lenger i tvil.. Det sparker litt i 22 tiden på kveldene også... Det er dårlig med kul på magen når jeg ligger på rygg enda.. men den må jo komme snart, kan ikke skjønne annet..
En liiiten til. Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Hallo,her er jeg.Merkelig egentlig,føler at jeg kjenner noe nede i magen,men kan liksom ikke definere om det er bevegelse fra barnet eller ikke..Like før liksom, på en måte..God kul på magen jeg ja..men den er nok litt "min egen" hi-hi. Bim treffet,skal du være med eller?
Gjest Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Hei, jo jeg skal være med, men har ikke sett noen annonsering på dette enda.. men det kommer sikkert.
En liiiten til. Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2006 Du,jeg tror de holder på å forandre datoen til 12 okt-passer bedre for meg da og egentlig.De har kanskje ikke satt det opp ennå på bim treff siden.
Gjest Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Det kommer sikkert opp på bim-treff sidene ja. Så vi får bare følge med. 12 okt begynner vi nok å se temmelig gravid ut også.. Vi er jo nesten halvveis da.
En liiiten til. Skrevet 26. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2006 Gulp...ikke si det da,vart skræmt æ no..De har faktisk satt opp for nytt bim-treff,var inne å så nettopp.12 okt,passer bra d,lønning også da ..jippi!
Gjest Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Flott! Har ikke lønning før den 13 jeg da, men det e no så.. Har du vært å shoppet til babien da? Eller har du tatt vare på klærne fra de andre barna dine? Jeg har gitt bort alt sammen jeg...
En liiiten til. Skrevet 26. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2006 Gitt bort alt du,luringen.Bare for at du skal ha en unnskyldning for å kjøpe aaaalt nytt d tenker jeg ) Har vært inne på spåsidene noen ganger jeg da,er blitt spådd jente mange ganger nå.Har to gutter fra før,og har tatt vare på mye klær fra dem---men de får jeg da kanskje ikke brukt(gliser litt jeg nå).Kjøpt litt,i gult da.Noen aning hva du får eller,har deree tenkt på navn?
Gjest Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 Nja...... tenkte vel at jeg var ferdig med produksjonen også... har bare tatt vare på noen klær som er spesielle for meg, og som jeg vil gi bort til ungene når de får egne.. (Hvis jeg finner de da..) Hadde jo vært moro for deg dersom det kom ei jente da.. Det er noe spesielt med mor-datter-forholdet også. (for de som får det til å fungere..) Skal du vite kjønn ved ultralyden? Jeg skal ikke det. Venninna mi vet hva hun får, og de skal kalle gutten for William. Flott navn! Jeg har ikke tenkt på navn heller.. jeg er sikker på at en dag så slår navnet ned i meg som et et lyn fra klar himmel.. Monica
En liiiten til. Skrevet 27. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2006 Trodde vi var ferdige vi også.men fikk overtalt gubben da ) Egentlig det samme for meg hva jeg får,tror egentlig jeg er en gutte mamma jeg,er ikke så glad i dill og dall.Tror at jeg må vite hva det er på ultralyden jeg,blir dårlig av å ikke kunne "kjøpe" noenting.Var å så på babyalbum i går,men måtte glemme det da det jeg kikket på var beregnet for kun gutt,såååå frustrerende assa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå