Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Del Skrevet 26. september 2006 Børge Morten Ailo Odin Jøran Jørgen Mathias Vil ha et "vanlig" men litt "uvanlig" navn til lillegutten... Noen som har et godt forslag?? Vil ikke ha dobbeltnavn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2006 #2 Del Skrevet 26. september 2006 syns Odin og Mathias er fine navn Ulrik Didirk Phillip Leander Conrad Michael Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Del Skrevet 26. september 2006 Takk for svar, men de navna blir for "moderne" for oss... Mathias heter nabogutten, så det er egentli ikke et alternativ...;( Blir helt fustrert... men, men, det kan jo være at det bare sier "klikk" når jeg får se lille tassen.. ..at man bare vet hva han passer til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 26. september 2006 #4 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg likte Morten og Jørgen av forslagene dine. Hva med disse? Erlend Espen Kjetil Are Olav Robert Sigurd Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
73-mod Skrevet 26. september 2006 #5 Del Skrevet 26. september 2006 Børge er et fint navn,som ikke er så vanlig lenger.Ailo er fint,hvis du har samiske gener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha baby.. prøvd i 3,5 år Skrevet 26. september 2006 #6 Del Skrevet 26. september 2006 morten eller jøran synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 26. september 2006 #7 Del Skrevet 26. september 2006 Liker uvanlige guttenavn med ingen av dine forslag falt helt i smak hos meg.... Odin er det fineste! Andre forslag: Torjus Tellef Brage Aslak Mattis Sølve Sigurd Eilef Lykke til iallefall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2006 #8 Del Skrevet 26. september 2006 Takk for alle gode svar... ble egentli ikke noe klokere, men det er litt morro å se hva andre mener om de navna man har tenkt på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fallerifallera Skrevet 26. september 2006 #9 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg stemmer varmt for Jørgen! Da kan man være litt ramp, men ordentlig også. Et kjempefint navn synes jeg!! Har selvfølgelig iingeting med at han jeg bor ilag med heter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2006 #10 Del Skrevet 26. september 2006 Synes Odin og Jørgen er veldig fine navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #11 Del Skrevet 26. september 2006 hva med Birk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2006 #12 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg stemmer for Jørgen!!! Det holdt vi på å velge til vår sønn, helt til mamma "ødela" uttalen på det, slik at det ble helt feil for meg!!! Vi valgte Erlend istedet! Vi har nok samme oppfatning av dere, med nymotens poppisnavn, så Jørgen kvalifiserer helt klart til et vanlig navn som ikke blir brukt så mye likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #13 Del Skrevet 26. september 2006 Må bli Jørgen eller Mathias! Andre forslag: Aksel Aron Isak David Jesper Patrick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 26. september 2006 #14 Del Skrevet 26. september 2006 Børge er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2006 #15 Del Skrevet 26. september 2006 holder selv en knapp på Børge, men samberen min syne sikke det er noe fint i det hele tatt... han sier bare at det høres ut som om man sier ...Synes han kan være litt barnslig innimellom, men man bør vel være litt enig når det kommer til navnet på lillebeibien vår... Han mener Morten er så fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2006 #16 Del Skrevet 26. september 2006 Mange som svarer Jørgen...:)er et kjempefint navn.. takk for at det er så mange som orker å ta seg tid til å hjelpe.. Birk var også et godt forslag jeg ikke har tenkt på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå