Gå til innhold

Ser at mange har testet positiv på QR, uten å være gravid??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En positiv test lyver ikke. Er den positiv er man gravid. Men kommer "tr" like etterpå dreier det seg om en kjemisk abort... se også pernille.info på tester og falske positive tester. Samme med www.peeonastick.com I tillegg har jeg dette bekrefta fra spesialisten min og fastlegen og hun på legevakta :-) QR er like sikkert som annet

hei!

jeg opplevde å teste svakt positivt på QR deretter negativt dagen etter (begge i morgenurin). testet med dig CB noen dager senere og den viste ikke gravid... så jeg vet ikke jeg? jeg fikk i alle fall TR, kan det henne at jeg hadde det som heter kjemisk abort? hva er dette egentlig? hehe..

lykke til i alle fall=)

hei!

Jeg har testet falskt positivt på Clearblue Digital.Så man kan teste positivt selv om man ikke er det!Tok test på morgenurin dagen etterpå og hos legen dagen etter det,begge var negative.

Annonse

Ja da har jeg testa og har nok fått svar på spørsmålet mitt.

Ja man kan teste positiv på QR uten å være gravid.Den første var det to klare strek på.Både jeg og mannen regnet med at jeg gravid.

Kan heller ikke ha mista,fordi jeg ikke enda har hatt mensen etter siste fødsel.Aldri mere QR på meg etter dette!!

Jøsses....Fikk du virkelig først positivt med 2 streker på QR?

Også har du testa negativt?

Begynner å lure på om man ikke kan stole på tester jeg....Er jo flere som har testa positivt og fått negativt.

Som jeg sa over så er det ikke noe som heter falske positive, det er alltid enn grunn til at de blir positive. Fargestoffet reagerer kun på hcg. Gynekologen min på volvat beskrev det så fint og tegnet meg en graf, kan ikke gjøre det her inne. Men du får positivt hjemme, da er det nok allerede på vei til å bli støtt ut, men du har akkurat nok i urinen til å teste positiv hjemme. Men når du kommer deg til legen har nivået sunket så mye at du tester negativt der. dette er en kjemisk, du var gravid, men det ble ikke noe av det. dette skjer veldig veldig ofte, men som regel skjer det så tidlig at man ikke merker det. Sjekk også ut denne linken:

http://www.pernille.info/fakepos.htm

Her står det om slike "falske" positive tester!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...