Gå til innhold

Oppdatering

Mamsen med lillemor i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) Alt sto bra til!!!! Jeg er så lettet! Fikk snakke med en kjempe koselig jordmor som først pratet med meg og målte blodtrykk og sjekket urinen. Alt så fint ut her. Kynnere var vanlig mente hun, men hun var litt usikker på om det faktisk var kynnere jeg hadde.. Hun mente kynnerne ville kjennes litt mer ut som mens smerter, noe mine ikke gjorde. Klart kjenner jeg litt murring i mellom takene, men selve takene er skarpe og harde... Men siden de ikke var regelmessige, var det i alle fall ikke rier. Jeg ble også undersøkt av en kjempe koselig lege som tok meg på alvor og hørte på meg. Livmorhalsen hadde en åpning på 3,5 cm, men han mente dette var "rikelig nok". Det lakk ingen ting ut av åpningen i alle fall, og det så greit ut mente han. Men de var litt urolige over smertene mine, og ba meg ta det med ro denne uken.

I dag har jeg det relativt bra, fikk en litt kort natt, men skal i alle fall ikke jobbe! Har også skikkelig mage sjau (spiste både kabab og på indisk restaurant i går), så kanskje det påvirket resten av magen i går også?! Men det endte heldigvis bra! Og jeg er glad jeg fikk noen spark bak så jeg turte å dra til føden. Bedre føre var. Hvis noe hadde vært galt med gutten vår, hadde jeg aldri tilgitt meg selv for å ikke ha dratt til legen...

*puster lettet ut og stryker meg på magen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så deilig å høre!!! Kjempebra du dro inn. Kos deg og slapp av!! Kanskje du skal feire med å kjøpe en liten ting til gullet?!

Skrevet
:) Ja, jeg har veldig lyst til å handle inn en liten ting til nurket, spesiellt siden det var 99 dager igjen i går (altså TO sifret!!!).. så jeg har dobbel grunn til å feire ;) He he
Skrevet

Har tenkt masse på deg, godt å høre at alt er bra:) Du må slappe litt av nå, og kos deg:)

Skrevet

Har tenkt masse på deg, godt å høre at alt står bra til :) Ta det med ro som lege og jm sier, unne deg noe godt, og ligg strak ut på sofaen litt.

klem og lykke til fra meg og spira :)

Skrevet

Ja, jeg skal virkelig unne meg noe godt, vi har både smågodt fra sverige, pizza og pølser hjemme i skapet! Ligger å tenker på hva det blir ;) Men det blir godt å bare ha en dag hjemme til å slappe av. Jeg jobber fredager og lørdager også, så jeg får liksom ikke 2 dager fri i uka, blir liksom bare 1.. men i dag skal jeg altså kose meg masse!

Skrevet

Håper du har tenkt å ta et par dager fri nå, og ikke bare idag? Her må vi passe på deg vettu!!! du høres litt arbeidsnarkoman ut :) eller kanskje bare overlojal.... hehe... typisk kvinnesykdom forøvrig. :)

Skrevet

Vel, det har seg så at jeg jobber i klesbutikk og har deltids kontrakt på to dager i uken! Jeg trodde jeg skulle få heltid etter at jeg var ferdig med videregående nå i våres, men det skjedde ikke nei! Så for å opparbeide meg fødselspenger til permisjonen (som tar gj,snittet av det man har tjent de siste 6 mnd før termin), jobber jeg mye ekstra! Jeg jobber 4-6 dager i uken, selv om bare to av dagene står i kontrakten. Men for å få penger i permisjonstiden må jeg derfor jobbe mer nå... og det har i grunn gått helt greit! Jeg har følt meg veldig energisk de siste mnd, og har kost meg på jobben og alt har gått bra, fram til jeg begynte med kynnerne forrige uke, da ble ting litt ubehagelige...

Men siden jeg da ikke har mer enn to dager i uken på kontrakt, er det bare to dager i uken jeg får betalt for dersom jeg blir sykemeldt, og vips så trekker det hele snittet (av de 6 mnd før termin) rett i dass!!! Så derfor er jeg litt arbeidsnarkoman ;) he he he

MEN fra spøk til alvor, barnets helse kommer selvfølgelig først! Og er jeg ikke i form en dag, så ringer jeg inn syk!!! Men legen mente det ikke var så innmari farlig om jeg var på jobb eller hjemme, siden jeg hadde kynnerne begge steder. I går kveld lå jeg jo i sengen med vonde tak... Så legen sa det var opp til meg om jeg ville jobbe eller ikke, men han anbefalte meg å ta det litt med ro denne uken slik at takene kunne roe seg litt...

Så jeg ringte jobben i dag og sa jeg ikke var i form. Jeg får se ann i morgen, og så har jeg fri torsdag. Men jeg lurer litt på om jeg skal ringe inn syk i morgen også, så får jeg liksom 3 dager til å komme meg på. Og hvis jeg ikke er i form til fredag og lørdag, kan jeg få sykemelding da (for det er de to dagene i uken jeg har på kontrakt)...

Uff, dette ble jaggu langt! Men derfor er jeg litt jobb desperat, det innrømmer jeg! Men er jeg ikke i form, så jobber jeg ikke! Baby er første prioritert!!!! Det er det ingen tvil om!

Skrevet

Det var godt å høre at det står bra til!!!

Bare ta det helt med ro og vær hjemme med GOD samvittighet!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...