Gå til innhold

juhujenta...

gullet kom 03.07.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler du noe her?? var inne å leste ett innlegg og måtte bare skrive... har ikm på onsdag.. men masse symptomer... håper ikke kroppen min tuller med meg

har prøvd nå i 7 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei catto.

Du har IKM i morgen? Hvordan symptomer har du? Har du hatt regelmessig sykluser? Du har prøvd i 7 mnd ja. Jeg klarer ikke å føle om du er gravid eller ikke nå. Om du ikke er gravid nå så er det snart fullklaff med en spire i magen din. Det føler jeg.

Krysser fingrene for deg.

Skrevet

de har variert mellom 28 og 30 dager.. men går jeg utfra 28 sakal den komme i morgen... men vil jo ikke det da...ømme pupper. aerola det brune på puppen er kjempe stort. vært kvalm.. stiker nederst i magen...

Skrevet

Ojoj!!! ;) Det høres jo lovende ut da, catto!!!! ;)

Skrevet

ja krysser alt jeg kan krysse... hehehe

Skrevet

Oiii. Så bra. Du har symptomer. Men jeg klarer ikke å føle om du er gravid nå eller ikke. På en måte føler jeg at du kommer til å teste positivt men er usikker her.. Kan være symptomer på mensen også.

Dette blir spennende. Krysser fingrene for at du er gravid nå=)

Skrevet

ja det kan jo være det og men pleier å være kjempe oppblåst i magen og da..full i luft.. ekkelt.. og det er jeg ikke nå.. så krysser alt og tester på fredag:) hvis jeg klarer å vente så lenge er jo en evighet til fredag... hehe

Skrevet

Teste samme dag vi da=) Om jeg ikke får mensen nå før. Er spent på om tester positivt=)

Skrevet

håper vi ikke får noe før... skal krysse fingrene for oss begge:) nei nå får jeg vel komme meg ut av morgenkåpen å gjøre noe... blir sløv av fri dager.. kos dere alle sammen

Skrevet

Kos deg masse nå catto. Så får vi se hva resultatetene blir.

Er ikke alltid jeg klarer å føle på alle her. Men med de 3 som testa positivt var jeg veldig sikker på var blitt gravide.

Ønsker deg en fin dag og ta godt vare på deg selv nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...