Gå til innhold

God morgen kjære alle sammen=)

Anbefalte innlegg

Ja da er det ny dag og nye muligheter jenter:=)

Håper dere alle har det bra. Noen som skal teste i dag da? Eller kjenner noen symptomer?

Ønsker dere alle en kjempe fin dag og ta godt vare på dere selv.

Og HUSK, det blir alltid en ny mulighet for å bli gravid om det ikke klaffer denne pp. Jeg er sikker på at det blir mange gravide nå utover=)

Stor klem til hele flotte gjengen her inne=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6454005-god-morgen-kj%C3%A6re-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig hilsen ;) God morgen tilbake!!!

Jeg har akkurat levert i barnehagen, sitter med litt skolearbeid før jeg skal på personalmøte kl. 11.... Klarer ikke helt å holde meg unna her! Det er så koselig å tilbringe prøvetiden sammen med alle de kjekke jentene her inne!!! Masse flotte vordende mammaer her!!!

Klem til alle fra meg også ;)

Og skal si du imponerer her inne, juhujenta!!!! Jammenmeg slo ikke de du spådde til da!!! Hmmmm... ;) Så flink du har! Og så fint at du deler "gaven" din med oss her inne!!!

Hallo Juhujenta!

Er her jeg, som vanlig=o)

Er såååååååå trøtt og får ikke tatt en dupp for rundt om en time...Da skal pjokken også ta seg dupp også=o)

DET skal bli deilig.. Han er syk så det blir ikke så mye søvn på meg... Må passe på at han ikke blir for varm om natten..

Han kastet opp i dag tidlig, stakkars liten=o(

Men du får ha en fin dag du også=o)

Stooor klem tilbake, snuppa=o)

Takk for det Tingeling77. Ja det var en veldig god følelse jeg hadde at Sunny, m@mi og Alva var blitt gravide og kom til å teste positivt. Bare følte det på meg.

Ja vi er en flott gjng her inne. Det som er viktig er at vi tar vare på hverandre og oppmuntrer hverandre.

Kos kos

Næmmen hei BabyCakes=)

¨

Så koslig at du er her også igjen.

Men uff, stakkars lille gutten din da. Er så vondt når disse små blir syke. Og det tar jo på oss foreldre. Men sånn er det jo å ha barn. Vet hvordan det er. Har selv ei datter.

Ønsker din kjære sønn masse god bedring og håper han blir fort frisk. Sørg for at han får i seg masse drikke.

Klem klem

Annonse

;) Såååå kjekt når noen blir gravide her inne!!! Særlig de som har prøvd lenge! Og så flott at ALLE her er i stand til å dele gleden, selv om de samtidig skulle ønske at det var dem ;)

Har ikke vært inne på Bli gravid tidligere- bare gått rett til terminklubbene, så hadde jeg ikke MA nå sist, hadde jeg nok ikke fått anledning til å bli "kjent" med alle de flotte damene her! Ikke noe som ikke er godt for noe ;)

Lykke til alle sammen!

Så godt å høre at han får masse koser og klemmer. Bra han drikker godt. Så håper han ikke kaster opp noe mer nå. Og at ikke dere blir smitta. Om han har fått omgangsyken så er jo det veldig smittsomt.

Krysser fingrene for at alt går bra.

Klem klem

Håper han ikke har fått omgangsyken for da er ikke diarèn langt unna=o(

Tror han bare er litt syk bare.... Han startet med å være snørrete og hostet mye. Hadde holdt på sånn sidn onsdag og på søndag fikk han feber. Den ble neste borte i går men den henger litt i ennå. men ikke så høy da...

Og i natt klaget han på at han hadde vondt i magen sin. og kl halv syv så begynte han å klage skikkelig, gikk inn til han, tok han opp og trøstet han.. Så kom et par host med brekking så kastete han opp...

Begynner nå å lære tegnene hans når han er syk... HAn har ikke vært syk før, før han startet i barnehagen...

Han er nok bra til torsdag, hvis jeg ikke tar helt feil. Litt godt for han å være hjemme sammen med mammsen sin..=o)

Stakkars lille go-gutten din. Får bare ta tida til hjelp og håpe han blir fort frisk nå.

Når barna begynner i barnehagen kan de bli mye syke det første året. Det ble jenta mi. Men de bygger opp immunforsvaret sitt.

Kose dere masse sammen nå .

Nå må jeg dra. Men kommer inn i ettermiddag.

Klem klem

God dag til deg også...

Har vært hos legen idag og tatt blodprøve. Denne prøven skal indikere om jeg har hatt EL eller ikke.

Fikk beskjed om å ringe tilbake om en ukes tid..

Hva føler du idag vedr. meg?

Tror du fortsatt det er en spire rundt hjørnet?

Jeg er født 30.01.72

Samboer er født 08.08.84 om det skulle hjelpe litt..

klem fra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...