Gå til innhold

Ein snill fødsel historie om når prinsen vår blei født 03. mars - 2006

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tobias blei født på Voss sjukehus 03. mars - 2006.

Eg var på kontroll dagen før,Torsdag 2. mars fordi jordmora og legane trudde at eg hadde lite fostervatn,at da var misfarga og at Tobias var liten sia magen ikkje følgte SF- målene som den skulle. Dei tippa at han ville ha ei fødselsvekt på ca 2600-2700 gram. Den dagen eg kom på kontroll ville dei setta fødselen i gang for å vera på den trygga sio. dei satt i gang med drypp, sia eg hadde 1 cm åpning når eg kom på kontollen.Då var eg allerede moden nok.

Meg og samboeren min fekk tildelt ei kjempe koselig fødestova med tv. Jordmor tok ctg , for å finna ut om Tobias hadde da bra,og da hadde han... Eg blei satt på drypp, også tilkalla Jordmor, anestesi-legen for å få satt inn epidural-kateter. Alle som blir satt i gang får inn detta kateteret, sia da er mykje meir intense smerte når fødselen starte kunstig. Anestesi legen sleit fryktelig med å få den på plass, men etter nesten 1 time klaffa da, og da va eg veldig glad fø, for legen gav nesten opp på slutten. Tatoveringen i kors-ryggen gjorde heller ikkje ting enklare..Da var ikkje smertefullt å få inn kateteret,Han bedøvde med lokal bedøvelse rundt, da var berre ubehagelig.

Torsdagen gjekk avgårde uten at da skjedde særleg møkje. Legen lovte baby før midnatt, fordi han låg so langt nede i bekkenet at dei ikkje ein gong fekk hovudet inn på UL den dagen. Timane for avgårde, Jordmor gav meg klyster, sånn at da var gjort....ved midnatt gjekk eg på max dose from til 02.00. Då slo dei av dryppet og lot livmora og meg kvila litt den natte. Eg hadde gått med erte-rie heile kvelden uten at eg fekk noke større åpning. Men riene var heilt levelige,ikkje spesielt vonde. samboeren min fekk tildelt fødebenken til å sova på, og eg sov i senge mi ved sida av han. Eg hadde sterke kynnera heile den natta, og håpte virkelig at ting skulle skje snart.

Morningen etter våkna eg med ei fødande, og hylande dama på den andre fødestovo. Eg tilta! ville pakka baggen min å reisa heim igjen... i heile,lange 20 min skriek ho på hjelp og at ho kom til å dø. samboeren min syns heller ikkje at da var noke særlig behagelig å høyra på til frokost. Jordmora som hadde vakt kom inn å sa meg noken trøstande ord... Dei hjalp! Ho sa f.eks at ho nødvendigvis ikkje hylte fø at ho hadde vondt, men at da va henas måte å vera på når ho fødte...

fredagen gjekk avgårde, eg trødde fram og tilbake,fram og tilbake,opp og ned trapper, men ingenting skjedde.Eg blei undersøkt fleire gonga, og hadde ein del hjertemålinga på Tobias.Legen begynte å snakka om at eg sku ha kviledag lørdagen, også evt. ny kur/keisersnitt søndagen viss da fremdeles ikkje var framgang. Jordmora som hadde vakt undersøkte meg rett før vaktskifte men klarte ikkje ta hol på fostervatnet, men ho "strippa" meg så eg sku bli meir moden. Da vil sei at ho dro,og jobba litt med livmor-halsen. Visste ikkje da før ho sa da til meg etterpå, merka ikkje noke spesielt til da heller.Eg begynnte å bli utolmodig og ville bli ferdig...

kl. 17:30 kom Jordmor inn på rommet for å sjekka meg, me sendte geir på tv stovo! Etter litt jobbing kunne ho kjenna fostervatn-sekken, men fremdeles 1cm åpning.ho spørte meg om ho sku stikka hol..Ka skjer då? spørte eg... Då føder du, fekk eg til svar. Stikk hol! Ho stakk hol med ein laaaang gul,plastikk heklenål. Eg kjente ikkje stikke, berre masse varmt vatn so rann.Da rant og rant og rant... slutta aldri følte eg.. Ho sa eg kunne berre reisa meg å gå, men so langt kom eg ikkje...Riene kom som lyn i frå klar himmel!

Eg klarte ikkje komma meg noken plass, låg kunn å tvi holdt i lakenet mitt, mens eg ba ho henta samboer. Da einaste eg tenkte var "da skal bli 1000 gonga verre, så hold ut"

Jordmor kom inn igjen kl.18:30, for å sjekka sia eg hadde so ilt, 5 cm åpning!

Ho trilla meg rett på fødestovo, men ikkje den samme som kvelden før. Denna var blå, og veldig avslappande. samboer satte på enja, veldig avslappande musikk å ha i bakgrunnen. Eg ber om å få bruka epiduralen no, og får ein halv dose, Deilig! Dei vil ikkje gje for møkje om gongen sia du skal kunna vera med å pressa.

Eg går litt rundt på fødestovo, og seie om og om igjen at eg ikkje er heilt klar for detta. Eg hadde trudd at da sku gå so møkje seinare alt,at eg sku ligga med sinnsjuke rie i 12-14 tima før eg fekk komma på fødestovo, mens no klare eg nett so vidt henga med i svingane...Klokko 19:30 sjekke ho på nytt, 8 cm åpning..

Ho lokke meg til å prøva lystgassen, og den blei min trofaste venn! Den funka heilt vannvittig bra for meg. Eg blei sånn passelig bra rusen, og glad, og glømte litt at eg hadde da vondt. Jordmora spør meg om og om igjen om eg føle eg må pressa, og 19:45 begynne press riene for fullt. Ho sjekke på nytt, og da er full åpning. No skjer da endelig!

Eg prøvde forskjellige fødestilinga, men endte til slutt opp med å sitta i senge, mens geir støtta meg opp i ryggen under kvar press ria. I pausene slappa eg berre av. Lyst gassen tvi holdt eg på, og den hjalp til meg å fokusera. Tobias bæsja i vatnet på slutten, også stod han litt skeivt i bekkenet, men da var aldri noke komplikasjona. Måtte pusta litt ekstra oksygen 1 gong på slutten for at Tobias sku få litt ekstra luft. 1 time og 5 min seinare var han ute. kl:20:51

EIN VANNVITTIG, OG UBESKRIVELIG OPPLEVELSE. Da låg ein heilt frisk,sunn og flott baby framfor meg som berre var min! Eg fekk han rett på magen min og var forelska frå 1 sekund. Den stolte og rørte pappa klippte navle-strengen, som målte 72cm.

Morkaka var 550 gr, 1/6 av babyens vekt, akkurat som da skulle vera. Ingenting av da legane sa på forhånd stemte.

Tobias var ein gut på 3300gram, 49 cm lang og 36 cm rundt hovudet.

Da fyste eg sa når han var ute var, detta gjer eg igjen!

Ingenting av alt fælt og skummelt som eg hadde hørt på forhånd stemte. Da var laaangt ifrå fælt, berre eit vannvittig adrenalin kick, og ein fantastisk opplevlse! Selføgelig var da vondt, men ikkje grusomt!Eg har sikkert vore veldig heldig,,jordmora sa til meg at eg hadde hatt ein drømme-fødsel etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulera so masse med guten! Eg fødte ein gut på haukeland 1.Juli i år. Da e fantastisk opplevelse å fø. Da førsta eg og tenkte når han komm ut, va at ditta gjere eg glatt ein gång te :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...