Gå til innhold

Twilight Zone 26/9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjøre unna julegavene FØR desember fordi jeg ønsker hele desember til julekos! Som vi har snakket om før, Sponge: desember skal i år fylles med gløgg, julegavepakking, kakebaking, nøtter og sjokolade, juletrehogst, konserter, juleshow, sang og lys og varme og alle klisjeene du kan finne i boka!

Eneste minuset er at jeg antageligvis må bruke kjøkkenet til sjøla for å bake - mitt er sannsynligvis midt i panisk oppussing tenker jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nytt kjøkken til jul! Og så kos med julebakst hos familien, da - tenk så herlig for mammaen din å komme hjem til julekakeduftende kjøkken etter en lang dag på jobb, for eksempel?

Går ut i perm rett etter juleferien, så får ikke noe "ekstra" fri før jul, men prøver å overbevise meg selv om at det er en bra ting. Ikke 100% overbevist ennå, men jobber med saken! Ellers skal jeg vel få presset inn det meste av lista over i arbeidstid og etter jobb i desember, Knotten skal få hele oppladningen i barnehagen osv. Men synge skal jeg IKKE, det er vel det eneste punktet vi har radikalt forskjellige planer...

Skrevet

Det er jo en mulighet for at du kan sykemelde deg en dag i uka så du føler at du rekker over det du skal - UTEN å slite deg ut før fødselen... husk at du må være obs på bekkenet ditt også!

Synging ja... hehe... da får du vel gysninger av å høre at jeg skal synge i kirka på juleaften også :D hehehe :) Jeg og begge søstrene mine skal synge en sang eller to. Pappa sitter i menighetsrådet og greier, skulle tro vi var sterkt troende hele gjengen... personlig er både jeg og gubben agnostikere (han heller vel mer mot buddhismen egentlig), men for meg er kirka på julaften så sterkt tradisjonsbundet at det føles fullstendig feil å ikke være der. Jeg og søstrene mine har forøvrig sunget sammen i kirka før, vi sang ghospel-sanger under ei pinsegudstjeneste ifjor blant annet. Det er mye sang og musikk hjemme hos oss, sånn har det alltid vært. Sang, piano, gitar, korps osv. Lillesøs og kjæresten går sisteåret på musikklinja nå, pappa synger i kor, lillejenta mi synger barenehagesanger non-stop, jeg synger for begge ungene mine, osv. Koselig syns jeg :)

Skrevet

Du skal da få synge så mye du vil - er bare lykkelig over alle som synger vakkert så jeg kan høre på dem, jeg! Du har jo mumlet før om at lillesøsteren din synger fantastisk, det er kanskje litt arv ute og går? Begynner jo å grine av alle julesanger, jeg - gleder meg til jeg kan finne fram julemusikk til å ha i bilen om morgenen og kose meg skikkelig!

Hos oss er det forresten meg som er buddhisten:)

Skrevet

jeg har faktisk vært med ei venninne og skrevet tekst til en julesang som hun har laget melodien til. Hun synger også hovedstemmen, og har vært med å produsere den. Hele greia er hennes. Har hørt det nesten ferdige resultatet, og det er en perfekt julesang, skikkelig jule-julete :D Hvis du vil så kan jeg skaffe et eksemplar av singelen og sende nordover :)

Skrevet

Ja, ja, ja! Perfekt julegave til Sponge fra ka-ping!

Skrevet

når du hører singelen så kommer du automatisk til å få lyst til å bake julekakedeiger sammen med LT, og avslutte kvelden med gløgg foran juletreet ;)

Skrevet

Jingle bell, jingle bell, jingle bell rock...

3 mnd minus 2 dg til julaften!

Skrevet

håhå, nå kom jeg litt i julestemning jo! Jeg er faktisk veldig godt i gang med julegavene, mangler kanskje en 3-4 bare! :D

Men så har jeg jo termin "snart", og etter det har vi planer om å kose oss med babyen og juleforberedelser :)

Skrevet

Tvedtsenteret, men ja det skal vi. Dyr butikk, men det er der jeg kjøpte vogna:))

Skrevet

hvis prisene på klærne er de samme som på Barnas Hus i Trondheim så er det ikke så ille? De sa i hvert fall at det var Barnas Hus i Stavanger også. Det var greie priser på baby/barneklær, og litt anderledes enn bare H&M og Cubus :)

Skrevet

Det var et svar til ka-ping laaaangt oppi her:))

Skrevet

Sponge: hvis vims-74 ikke svarer selv: 17/11.

Skrevet

Olsen er kjent for å være en dyr butikk, dvs de fører veldig dyre merker- men ja, det er annerledes enn de vanlige butikkene. På Kvadrat har de en butikk som heter Sørbø, den er også litt kjekk. De selger blant annet esprit for babyer:))

Skrevet

Hanne: har da fulgt med såpass!

Må altså til Stavanger også og shoppe, det holder visst ikke med Tr.heim...

Skrevet

dæng... jeg fant kjempemye fint til en rimelig penge på Barnas Hus i Trondheim, men hvis de samme merkene er dyrere i Stavanger så er det jo ikke noe vits i å satse på storhandel der... da kan jeg like gjerne handle i Trondheim :( Kjedelig! Du får drive massiv research før jeg kommer så vi får shoppa litt likevel!

Skrevet

Hehe. Jeg trodde ikke Stavanger var så mye bedre jeg, men der tok jeg grundig feil. Alternativene er utrolig mange flere, både i mammaklær og babytøy og -utstyr. Til og med Hennes har et helt annet utvalg. Det er helt sært, så jeg spurte dama i kassen som svarte at det varierte fra butikk til butikk hvilken kolleksjon de tok inn.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor du har det fra at Barbas Hus fører de samme merkene som Olsen, men viss de gjør det så holder de nok samme pris på samme merker. Olsen er ikke dyrere på merkene som føres andre steder, de har bare et større utvalg med andre dyrere merker.

Skrevet

Hvor ligger barnas hus i Tr.heim? Hvilke andre butikker må jeg føre opp på listen? Shoppingdyret kommer til byen 10. november!

Hanne: Stavanger virker som en skikkelig hyggelig by, og verdens søteste og hyggeligste kusine bor der - klart det frister! Merker skikkelig forskjell på de to H&M-butikkene i Bodø, så tror gjerne det er forskjell fra Tr.heim til Stavanger ja!

Skrevet

Neinei, 19 november, ikke 17! ;)

Samma det, med mindre disse dosene med insulin bremser bompis vekt, og jeg ikke klarer stabilisere blodsukkeret mitt, så blir det nok igangsetting før den tid! Det årnær sei nåkk! ;)

Skrevet

Høres skummelt ut - du blir tatt godt vare på? Hvor stor er bompi nå, da?

Skrevet

Hanne: hehehe, barbapappa-klær... hehehe :)

Sponge: BARNAS hus ligger på Tiller, dessverre ikke i sentrum.

Vims: beklager feiltakelsen.. men som du selv sier: ikke umulig at det blir tidligere, kanskje på MIN bursdag til og med? hihi

Skrevet

Hihi:)

Vims: hva har jeg gått glipp av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...