Gå til innhold

Twilight Zone 26/9

Anbefalte innlegg

Skrevet

*krysse fingrene*

Nå skal jeg finne meg en brødskive, også skal jeg legge meg ned og lese litt, jeg føler meg ikke helt tipp-topp! Og jeg som har hundre ting å gjøre i dag! Velvel, ha en fin dag videre søtnosene, kanskje jeg rekker dere før dere stikker fra jobben! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min egen avdelingssjef er ingenting annet enn fantastisk :) Rett og slett!

og jeg er fullstendig enig med deg hva likestillingsutblåsningen angår!

Skrevet

vims-74: ha en fortsatt fin dag, vennen :) vi prates! ta vare på deg selv litt før du eventuelt finner arbeidslysta igjen!

Skrevet

Ja, se bare på alt rotet rundt din permisjon/sykemelding/fødselspenger osv. Lurer på hva fødselstallene hadde vært hvis alle hadde vært "lure" nok til å bare få barn når det passet? Litt roligere nå...

Skrevet

Vi prøvde jo faktisk å få det til å passe, men vi blir litt kjappere gravide enn mange andre tydeligvis. 6-12mnd etter spiral? Nope... mer 3 uker for vår del gitt. Kan jo faktisk hende knøttet blir født i 2006 også... hehe :)

Bra du er roligere nå, husk blodtrykket vettu! Ta en sjokolade og slapp litt av :)

Skrevet

åh... det er vanskelig å være flink når en har så lyst på godt!

Skrevet

Er jeg snill, rar eller dum? Nå har jeg akkurat nettshoppet Sopranos sesong 1-5 til min elskede - han hadde bursdag i mai og det er nesten 3 mnd til jul, men de var på tilbud på platekompaniet og han har så lyst på dem og ...han fortjener dem jo egentlig. Og så vi som har snakket så mye om fornuftig forbruk og hva vi skal prioritere framover:)

Da blir det definitivt sjokolade på meg, i alle fall!

Skrevet

hehehe :) spis du, med god samvittighet!

Skrevet

Men fant jeg noe jeg hadde lyst på der? Mnei. Typisk...

Skrevet

hm. alt dette sjokoladepratet....

dæng, nå har jeg lyst til å stikke inn på kiosken en tur! Vet de har en av yndlingssjokkisene mine på tilbud....

du er en farlig fristerinne, SpongeBob...

Skrevet

Gulrøtter høres egentlig bedre ut, men du kan jo ikke styre deg der, det vet vi jo!

Skrevet

Heisann, er her jeg også. Eller er dette ett lukket selskap?? 100 dager igjen til termin idag, juhu..

Kjeder vettet av meg hjemme HVER dag, trygdekontoret har snart brukt 2 mnd på å avgjøre om jeg faktisk får svangerskapspenger.. tenk om jeg ikke får da! Da skylder jeg jobben noen tusen.. Hmm. Så sakte som det går på trygdekontoret bør jeg vel søke om fødselspenger med en gang, ellers får jeg vel de aldri.

Skrevet

Sponge: nei gulrøtter tør jeg ikke, ikke etter igår!

Mille-k: dette er IKKE et lukket selskap nei, det er for alle som har det som oss - altså trenger et sted mellom 2. og 3. tri der vi ikke prater om slimpropper, ammeinnlegg, kvalme, urinprøve ved ultralyd osv :) Vi krysser fingre for deg og trygdekontoret... har ikke verdens beste erfaring med den gjengen selv for å være ærlig.

Skrevet

ka-ping: Har lest innlegget ditt om fødselspenger etc.. ikke lett skjønner jeg. Håper jeg er mer A4... Men det er 5 år siden sist.. så husker egentlig ikke gangen i det hele.. bare att det var j.. stress fordi arbeidsgiver ikke hadde peiling (Jeg var den første gravide på jobben).

Gulrøtter.. hørtes godt ut. Går og skreller meg en (rydder vekk sjokoldekjeksene først)

Skrevet

Hei, Mille-k! Og ka-ping, da... Avgjørelsen er tatt, det blir en kopp grønn te!

Skrevet

Har dere begynt å handle julegaver?? Er bekymret for at jeg ikke skal klare å "rulle rundt" å kjøpe gaver en måned før termin. Men er liksom ikke så lett å komme på noe fornuftig å gi bort.

Skrevet

Skal shoppe julegavene i Tr.heim i begynnelsen av november, tenkte jeg (bør gå bra med nesten 3 mnd til termin?), og så har jeg jo min store last nettshopping til trøst... Har akkurat diskutert julekalendergaver med folk på jobb, så er litt inspirert nå!

Skrevet

Jeg har tenkt å planlegge julegavehandelen ned til minste detalj. Jeg skal skrive ned hvem som skal få hva, hvor mye det skal koste, og på hvilken butikk det skal kjøpes, så tar jeg gubben og dattera i bilen og kjører til byen en fredags ettermiddag i midten av november, overnatter hos et vennepar, og bruker gubben og kompisen som barnevakter mens jeg og venninna mi shopper alle julegavene dagen etterpå. Turen avsluttes med koselig middag med gubber, shoppere og unger, før vi kjører tilbake til Fosen.

Jeg tør IKKE vente lenger enn til midten av november! Det er litt for risky syns jeg... kan jo hende det skjer uforutsette ting - eller at jeg rett og slett blir så sliten i kroppen at jeg må gi meg (grøsser ved tanken) etter noen få timer med shopping... huff!

Skrevet

Julekalendergave, til mann eller barn?? Jeg har en gutt på 4 1/2, han fikk julekalender med sjokolade i fjor, før det har vi klistret ett hjerte for hver dag i en "ugly" dør vi har (akkurat 24 ruter i den.. eneste gangen i året den er fin). Og så hang vi opp ett filt hjerte for hver dag på en snor på rommet hans (egentlig for å henge opp gaver).. Har tenkt på gavekalender, men frykter at det blir mye tull... og har jeg først begynt så må jeg jo fortsette med sånn kalender... Hmmm..

Skrevet

Lister... Du gleder mitt hjerte - er du også født i jomfruens tegn? Nei, det vet jeg jo forresten at du ikke er! Æres-jomfru, da! Har allerede 5 navn+gaver på julegavelista i år, jeg - alltid beredt!

Skrevet

æres-jomfru! hihi, fint :) Jeg elsker lister! for ikke å snakke om å fylle ut skjema... det er noe av det beste jeg vet!

Skal begynne på julegavelista denne uka tenkte jeg, har fri torsdag og fredag, blir en fin ting for meg å gjøre de øyeblikkene jeg må sitte i sofaen med beina høyt midt mellom alt husarbeidet. Man må være forberedt når man er i vår situasjon føler jeg. Går ikke an å komme ramlende i desember og mangle alle gavene!

Skrevet

Jula for to år siden hadde jeg liten baby (storeKnøttet er født i slutten av oktober), og det var helt utrolig hvor lave forventninger folk hadde til meg! Alle ble kjempeoverrasket når de faktisk fikk julegaver/-hilsner/-kort, så det var virkelig en avslappende jul. Med den magen jeg regner med å ha på den tiden kan jeg jo i alle fall regne med _litt_ av den samme overbærenheten?

Dessuten er jo julegave-innkjøpene det morsomste som finnes, selv om jeg i år har bestemt meg for å bryte min egen strenge "ikke før 1. desember!"-regel. Er alltid livredd for å "bruke opp" jula ved å begynne for tidlig, men nå har jeg virkelig tenkt å ta det over tid. Alt for helsa og lilleKnøttet i magen:)

Skrevet

Ha en fortsatt fin dag jenter. Skal forsøke å gjøre noe nyttig.

Skrevet

Svikter du oss? Er ikke vi nyttige, kanskje? Eh, OK, du har et poeng... Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...