Gå til innhold

Twilight Zone 26/9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo sjekke om det fremdeles er noen her... eller om alle plutselig har funnet seg til rette på 3.tri :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

melder meg på her,jeg.:) Skal snart på jobb, men er mer med i ettermiddag!

Skrevet

Jeg er her, men tør vel knapt å si noe etter mobbingen jeg ble utsatt for i går... OK, hadde en rimelig uinspirert bimmedag i går, men i dag SKAL jeg være flink svamp...

Skrevet

mobbing? hva har jeg gått glipp av nå? eller var det jeg som sto for det kanskje? hm.... fill me inn, svampen min!

Skrevet

Det kom noen hint om at til å ha en så spennende jobb som jeg alltid skryter av, så tilbragte jeg veldig mye tid på 2. tri... Bare fordi jeg hadde vært så uforsiktig å si at å google Bulgur var mer spennende enn rapporten jeg satt og leste...:)

Skrevet

hm, lurer på hvem det kan ha vært... hm.... ja ikke vet jeg...

Skrevet

Fikk forresten gla'melding på en av babysitene jeg alltid kikker innom om morgenen for å få en viss idé om hva som skjer inni magen min, nå nærmer lilleKnøttet seg levedyktighet også utenfor! Ikke at jeg håper det skal skje noe med det første, har jo knapt rukket å bli gravid, synes jeg, men det er jo en behagelig tanke at OM det skulle skje noe har han en bitteliten sjanse for å klare seg...

Skrevet

link? eller er det babyverden sin du bruker? tror kanskje jeg er i samme området selv... levedyktig utenfor altså. Må innrømme at jeg ikke er helt oppdatert på de "milepælene" som andregangs... :) Men er jo alltid gøy å lese sånt likevel!

Skrevet

Babyverden eller netbabyDK - husker ikke i farta. Eller var det her? Er også litt mer i skyene denne gangen enn sist, da jeg hadde "What to expect when you're expecting" på nattbordet og kunne oppgi vekta på lilleKnøttet på milligrammet... Men sånt legger jeg merke til! Du er jo uansett mye lenger kommet enn meg, men det er vel ingen av oss som har planer om noen prematur fødsel uansett. Eller kanskje vi skulle ta en Posh? KS i 8. mnd med en liten tummy tuck og nye pupper?

Skrevet

En liten full makeover altså? hm... hehe :) Nåneidu, her blir det nok vanlig, laaang vaginalfødsel, forkle-mage og svære melkepupper :)

Skrevet

Heia dere! :)

Litt sent oppmøte i dag, men ny blodsukkerkontroll-grejs på sykehuset samt litt shopping etterpå! JEG FANT JORDBÆR! :D :D

Og en amme -bh og en "kosedress" -så nå har jeg nesten alt jeg trenger! ;)

Men, har så "merkelig" vondt i magen i dag, sånn nederst, kjennes ut som magen henger nedpå knærne (nå gjør den nesten det da,men..) Også så sliten jeg ble av et par butikker! Himmel.... går det ann a?

Skrevet

Husker med gru en episode fra forrige svangerskap... var på IKEA sammen med søs og mamma, og etter 3 timer måtte jeg krype til korset og si fra at jeg måtte hjem... jeg var fullstendig utslitt og greidde nesten ikke stå! Måtte bruke handlevogna som rulator... grusomt!

Skrevet

Må man hjem fra IKEA, da er man jaggu sliten! :D

Skrevet

my point exactly...

Skrevet

Jeg er her, men skal nå på kafé-maraton. Hihi:)) Dvs, mentalt er jeg ikke helt i 3. trim enda, men rent fysisk skal jeg snart nyte en kafé-latte med hasselnøtt i:)

Skrevet

HEEEI!!! Har savna deg her inne, vennen :) Kos deg på 3-tri-kafé med Stavangerjentene! Gleder meg masse til å komme på besøk - kanskje får jeg være med på et lite treff jeg og? ps: vi skal på Olsen&co Barn på Tvedesenteret når jeg kommer! De har masse fine barneklær :)

Skrevet

Drikk Latte m hasselnøtt for meg også, da - det hørtes utrolig godt ut! Flink som jeg er skal jeg labbe ned og fylle vannflasken min i stedet for slik herlige utskeielser, utrolig kjedelig...

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å være flink fra og med idag. Null mer unødvendig godteri og brus og sånt. Jeg orker ikke bli like diger som forrige gang jeg var gravid :( Dessuten var jeg på H&M igår for å handle klær og det var en relativt deperimerende opplevelse. I've got one giant ass!!!

Skrevet

Å handle klær på H&M er stort sett en deprimerende opplevelse, og blir ikke bedre av at passformen på gravid-klærne deres er under enhver kritikk. Det er dem det er noe galt med, ikke sprettrumpa di!

Skrevet

Pøh, tull og tøys, det har du IKKE! Altså, mammatøyet rundt om er jo laget for slanke damer med kul på _magen_ , ikke kule kuler andre steder. Det er kjempevanskelig å finne noe! :/

En annen ting er jo at det er jo bra uansett om man klarer holde seg til godteri og brus i helgene og spesielle anledninger, dessuten smaker det jo mye bedre da! :)

Skrevet

DET er sant! Tror jeg holder smashen til helgenytelse jeg :)

digresjon: det ser kanskje ut til at jeg får forlenget kontrakten min ut november - men med høyere sykemeldingsgrad. Dvs jeg har faktisk utsikter til å IKKE være fullstendig uten inntekt en hel mnd, og samtidig beholde full permisjonstid etter fødsel! Jeg krysser fingre for at personalsjefen ikke skal sette seg helt på bakbeina...

Skrevet

*krysser fingrene for deg og at personalsjefen har en bra dag*

Skrevet

dag? her snakker vi uker! Fyren har det verste tilfellet av beslutningsvegring jeg har vært borti! Hvordan kan sånne folk komme seg til lederstillinger egentlig?

Skrevet

Er det ikke sånne folk som stort sett kommer seg til lederstillinger da? Jeg gremmes over en del av historiene her inne om dårlige arbeidsforhold og forferdelig behandling av gravide - herregud så glad jeg er i min egen sjef!!!!!!! Men seriøst, det er jo skremmende at mange tror likestilling handler om å få kvinenr inn i styreposisjoner - det er jo bare en liten del av det! Ja, til anerkjennelse av at kvinner a) blir gravide B) gjør en samfunnsnyttig innsats ved å få barn og c) bør behandles deretter også i arbeidslivet!

Eh, det var dagens utblåsing fra nord...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...